Gå til innhold

Erfaringer med Løpslabbet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nye treningssko til Friskis og Svettistrening. Er de mye dyrere på Løpslabbet enn andre steder? (Får 10 % rabatt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe svar til deg. Fordi den Løpslabbet-butikken jeg har vært i, gav så dårlige service at jeg aldri har handlet noe der. Har ikke vært der på flere år.

Håper de har blitt flikere nå, at de har bedre service i den Løpslabbet-butikken du eventuelt velger å handle i.

Skrevet

De har vel sjelden salg der , så da blir det jo ganske dyrt. De selger jo bra sko og de koster jo. Vil du dit fordi du har behov for spesielle sko? De tester jo steget ditt så du får jo sko som passer bra både på foten og til dine behov. Det kan være verdt å betale ekstra for det.

Man kan jo være frekk å gå dit for å få tips men så kjøpe sko i en annen butikk - er du heldig finner du de på salg.

Skrevet

Jeg har kun handlet der èn gang, sko til F&S-trening. Skoene kjentes bra ut i butikken, men på trening fant jeg fort ut at det nok ikke var helt rette skoene for meg likevel. Ergo stoler jeg heller på min egen følelse for hva som kjennes bra ut på foten og ser om jeg kan finne den skoen på tilbud et sted.

Jeg kom over et skokupp i går, men de hadde selvfølgelig ikke min str. :( Sender deg en PM

Skrevet

Jeg kjøper bare joggesko på Løplabbet og har alltid vært kjempefornøyd. Nå jogger jeg stort sett alltid på asfalt, så jeg synes det er viktig å få ordentlige sko slik at jeg unngår belastningsskader.

Skrevet

Nå har jeg kjøpt. Fikk F&S rabatt, så de kostet 990. Prøvde de på trening i dag, var ok, men varmere (klammere) enn de andre jeg har. Kjente egentlig ikke så mye forskjell, men vet jo at jeg trengte nye sko.

Hyggelige var de på butikken også.

Skrevet

Ja, man får ikke sko på tilbud på Løplabbet - men jeg kan varmt anbefale service og kompetanse der. Jeg har 1 gang fått et par sko som var helt feil - ellers har jeg vært kjempefornøyd med sko som har tatt hensyn til mine knær, min begynnende tverrplattfothet og smak (ja, Tusenfryd er jålete på sko) og økonomi.

Skrevet

hmmm... mulig at mitt noe avmålte forhold til Løplabbet kan ha noe å gjøre med at da mannen satte opp farten på tredemølla, så lå jeg sprellende på gulvet fortere enn du rekker å si "fisk"... :oops:

Skrevet
hmmm... mulig at mitt noe avmålte forhold til Løplabbet kan ha noe å gjøre med at da mannen satte opp farten på tredemølla' date=' så lå jeg sprellende på gulvet fortere enn du rekker å si "fisk"... :oops:[/quote'] :hoho:

Og hvis det er sommer og du har skjørt, husk truse - for ellers kan speilkassen bli litt morsom... for de andre...

Skrevet

Ser du allerede har kjøpt sko, men til andre som evt tenker på å dra dit: det går ann bare å teste hva slags sko som passer til deg, uten å kjøpe noe. Det kunne du iallfall før, og da kostet det ca 100 kr. Det inkluderte vel løping på tredemølle og å stå på denne glasskassa eller hva det er for noe hvor de ser hvordan trykk/belastning du har på foten.

loolaa

Skrevet
Ser du allerede har kjøpt sko, men til andre som evt tenker på å dra dit: det går ann bare å teste hva slags sko som passer til deg, uten å kjøpe noe. Det kunne du iallfall før, og da kostet det ca 100 kr. Det inkluderte vel løping på tredemølle og å stå på denne glasskassa eller hva det er for noe hvor de ser hvordan trykk/belastning du har på foten.

loolaa

Tror du kan det fortsatt. For dette med belastning og hvordan du bruker foten er faktisk veldig viktig. Jeg er religiøs på dette med sko. Man kan altså gjøre så mye skade på hofter og rygg med feil sko, særlig for falte og utslitte sko - at man aner det nesten ikke.

Så at det er viktig, er ingen tvil om. Bruk utslitte t-skjorter og stygge treningsbukser - men ikke slurve med skoene!

Skrevet

Nevnte jeg at dette var en lørdag med butikken stappfull av folk? Kompisen min lo så fælt at han bare måtte gå ut. :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...