Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn ting du synes er så fint/koselig med jul.Hvorfor gleder du deg?

Jeg gleder meg fordi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg fordi vi kan ha lange late formiddager med fyr i peisen, laang god frokost, og lego strødd utover gulvet i hauger med 2 stk barn og 2 stk voksne som bygger.

Jeg gleder meg fordi jeg skal spise lange gode måltider med mennesker jeg er glad i.

Skrevet

jeg gleder meg fordi, gater, hus og hager er pyntet med julelys, peis lukt i gatene, forhåpentligvis snø. spise pinnekjøtt og drikke lerums julebrus :D pluss ete masse julesnop :D og syne sdet er veldig kjekt å utveksle gaver :)

Skrevet

Jeg gleder meg fordi at jeg skal kose meg med venner og familie i en ellers mørk vinter.

Jeg gleder meg fordi at jeg lage og spise mye god mat, venner samlet til middag, ikke no er bedre enn det;)

Jeg gleder meg fordi at vi skal kjøpe juletre og pynte det. Vakre juletreet med lys, og pynt og så elsker jeg lukten av juletrær :rødme:

Skrevet

Jeg gleder meg fordi det er så mange fine tradisjoner forbundet med julen. Som å ta frem nisseservicet, pynte med selvlagde engler og fine duker. Høre på julemusikk mens jeg baker julekaker og synge litt etter musikken. Folk flest virker blidere enn ellers. Stemningen med. å gå i julepynta gater.. Kose meg ekstra sammen med familien. Juletiden gir meg ro i sjela på en helt spesiell måte. Jeg kommer heller aldri vekk fra det stadie der jeg synes det er spennende å gi og motta gaver. :legrine: .. Det er en sjarm med det..!! :nissekonekyss:

Skrevet

Jeg gleder meg fordi det er jul! Julen har alltid vært noe spesielt siden jeg var liten. Forventninger og gleder. Gleder meg fordi det er så koselig å kjøpe/lage gaver, gi gaver, få gaver, spise verdens beste mat, være sammen med familien og bare kose oss.Og for å ikke glemme stemningen! Og at jula er hedensk setter heller ingen demper på gleden over jul;) Synes også vennejul like før jul er veldig koselig.

Skrevet

Jeg gleder meg fordi julen er en koselig tid. Man bruker tid på familie og venner. Alle lysene i vinduene, alle er mer glad, og nesten ingen bekymringer :) Julen er en deilig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...