La Guapa Skrevet 20. oktober 2010 #1 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Det snør og snør....ja, det laver ned her i byen vår. FOR en julestemning det ble :rødme: Snør det hos dere? her har dere litt julestemingsmusikk : Endret 20. oktober 2010 av La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. oktober 2010 #2 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ikke noe snø her:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 20. oktober 2010 #3 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bergen: blå himmel, sol, 4grader og Ingen snø... men værmeldingen lovet snø i løp av dagen, så krysser fingrene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 20. oktober 2010 #4 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vil og ha snø Kan det bare ikke bli novemeber så kommer desember også jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floranda Skrevet 20. oktober 2010 #5 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det snødde i Nordsjøen i dag tidlig . Det har hagglet også! Gleder meg til jul! :D :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 20. oktober 2010 #6 Del Skrevet 20. oktober 2010 Å så heldige dere er i Trondheim!!!! Jeg vil også ha snø NÅ!! Kos deg med "julestemningen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Del Skrevet 20. oktober 2010 :snø: Snø her i Bergen også, håper den smelter snart :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 20. oktober 2010 #8 Del Skrevet 20. oktober 2010 Meld snø her imorgga yuuuhhhuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. oktober 2010 #9 Del Skrevet 22. oktober 2010 Litt snø i oslo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. oktober 2010 #10 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ingen snø her. Og TAKK for det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 23. oktober 2010 Her er det fortsatt full julestemning. Nå LAVER det ned :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #12 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nå regner det i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #13 Del Skrevet 7. november 2010 Nå snør det i Trondheim igjen! Og denne gangen kom det masse snø! Nå har jeg julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #14 Del Skrevet 7. november 2010 Heldiggriser! Her i Oslo er det ikke et spor av snø å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 7. november 2010 #15 Del Skrevet 7. november 2010 Det snør så mye i Trondheim at brøytebilen har kjørt flere ganger! Skikkelig herlig! Det blir så mye lysere og triveligere av det! Ser ikke ut til at det har tenkt å slutte med det første heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJ Skrevet 7. november 2010 #16 Del Skrevet 7. november 2010 Det snør så mye i Trondheim at brøytebilen har kjørt flere ganger! Skikkelig herlig! Det blir så mye lysere og triveligere av det! Ser ikke ut til at det har tenkt å slutte med det første heller Ååå så heldige dere er! Her nede er det strålende sol og klart høstvær, men gradene har krypi litt de siste dagene, så jeg håper på snø snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #17 Del Skrevet 7. november 2010 Ååååh jeg håper snøen holder seg LANGT unna Østlandet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 7. november 2010 #18 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg er allerede lei av å måke snø av bilen... Hehe. Regner med denne også skal regne bort igjen før jul. :/ Typisk trønder-vinter; snø, regn, snø, regn, snø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #19 Del Skrevet 7. november 2010 :snø: Snø i Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. november 2010 #20 Del Skrevet 7. november 2010 26 cm rett øst for Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå