Gjest gjest Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Eg har begynt å bli forelska i tidenes fyr. Vi bur ilag i eit kollektiv, og kjemien er utruleg bra. Han er dessuten kjempekjekk, og vi har det utruleg morosamt saman. Det einaste problemet er at han har dame, sjøl om ho riktignok bor i utlandet eitt år pga. skule. Med andre ord opplevar eg aldri at dei e saman foran meg etc. Eg veit eg ikkje bør satse på nokon som er i eit forhold, men det er så utruleg kjipt! Eg har tidligere vært gjennom to kompliserte forhold, og denne fyren er den første som er "normal", og som eg samtidig klikkar så bra med. Kva skal eg gjere? :-(
Gjest gjest14 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Vanskelig situasjon det der. Vet du noe om hva han tenker og føler da? Er han i et stabilt forhold som har vart i mange år og som han føler er framtiden hans, eller er det et ferskt forhold som ikke har hatt noen grobunn som gjør at han kan finne på å gjøre det slutt med henne selv nå mens hun bor i utlandet og de ikke treffes? Er han en seriøs type som holder seg til en person eller er han den som skal ha både i pose og sekk mens dama er utenlands? Er han av den siste sorten bør du holde deg unna han, uansett hvor fristende han er. Vanskelig ja, men i det lange løp det riktige. Viser han interesse tilbake, må du sette hardt mot hardt og be han avslutte med dama før dere innleder noe. Har selv vært der, og det er en veldig vanskelig situasjon. Han kan være din store kjærlighet selv om han i øyeblikket har dame. Så du bør nesten finne ut av hva slags type han er og hva han tenker/vil. Lykke til
Gjest gjest Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Vanskelig situasjon det der. Vet du noe om hva han tenker og føler da? Er han i et stabilt forhold som har vart i mange år og som han føler er framtiden hans, eller er det et ferskt forhold som ikke har hatt noen grobunn som gjør at han kan finne på å gjøre det slutt med henne selv nå mens hun bor i utlandet og de ikke treffes? Er han en seriøs type som holder seg til en person eller er han den som skal ha både i pose og sekk mens dama er utenlands? Er han av den siste sorten bør du holde deg unna han, uansett hvor fristende han er. Vanskelig ja, men i det lange løp det riktige. Viser han interesse tilbake, må du sette hardt mot hardt og be han avslutte med dama før dere innleder noe. Har selv vært der, og det er en veldig vanskelig situasjon. Han kan være din store kjærlighet selv om han i øyeblikket har dame. Så du bør nesten finne ut av hva slags type han er og hva han tenker/vil. Lykke til Ja, det er utruleg vanskelig... Eg veit ikkje kordan han tenkjer og føler, men tona er som sagt veldig god mellom oss. Vi sitt ofte seint oppe etter at dei andre har lagt seg og ser film og pratar. Drar på festar ilag og lagar mat saman osv. Det einaste eg veit om forholdet hass er at dei har vært ilag i minst tre år, han er 22 år gamal no. Han snakkar veldig lite om dama si, og eg ser aldri at han pratar med henne i telefonen for eksempel. Han virker som ein seriøs type, og eg er veldig imot utroskap.. Eg ønskjer ikkje å vere "den andre kvinnen/jenta". Så eg tviler på at det kommer til å skje noko mellom oss så lenge han er i forholdet. Han virkar som ein kjernekar kort sagt, sjelden eg har blitt så godt kjent med nokon på så kort tid (ca. 2mnd. har vi budd saman no). Føles som om eg har kjent han i mange år! Typisk at detta skal hende meg.. Har som sagt vært utruleg uheldig med tidligare forhold, eg var ilag med ein i to år som røyka mykkje hasj og som ikkje klarte å ta ansvar og stille opp for eksempel. Så at eg ikkje kan "få" han her er tungt å akseptere. :-(
Gjest Spinell Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Vær helt normal mot ham og ikke prøv deg på ham. Spill rent spill og forlang det samme fra ham. Som gjesten over sier: hvis han er slik som vil ha i både pose og sekk, da er han ikke noe å samle på. Et vennepar av meg traff hverandre under samme situasjon som du beskriver. De ble gift
Gjest Layla Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Hvor kjæresten hans befinner seg er knekkende likegyldig - han er opptatt og du burde respektere forholdet såpass at du ikke legger deg etter han.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg synes du skal respektere deg selv så mye at du gir deg en sjanse til å kjenne på følelsene du har for han, uavhengig av om han har kjæreste. Bruk tid sammen med han, bli bedre kjent, og om du blir mer sikker på følelsene dine er det ikke usannsynlig at han har de samme følelsene for deg. Om de blir sterke nok til at han går fra kjæresten sin for å være sammen med deg, er det umulig å si noe om. Men gjør deg selv en tjeneste, og ikke innled et "kjæresteforhold" med han før han evt blir single. Det kan påvirke synet ditt på han i negativ retning i etterkant.
Gjest gjest Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Hvor kjæresten hans befinner seg er knekkende likegyldig - han er opptatt og du burde respektere forholdet såpass at du ikke legger deg etter han. Hvis du leser ka eg skriver, så står det klart at eg ikkje har noke ønske om å leggje meg etter han, eg vil ikkje være den andre kvinnen. Har sjølv opplevd utroskap i nær familie, og det er ikkje noko eg ønskar å medvirke til. Eg respekterar forholdet 100%, men kan ikkje for at eg begynner å få følelsar for denne personen. Ein velger ikkje ka ein føler.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Nei en kan ikke velge hva en føler.... men en kan velge hva en gjør -med- det. En MÅ ikke altid følge sine lyster.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Det er nok opp til han om han vil satse på deg, eller på dama si i utlandet. Så om han vil utvikle noe til deg, er opp til han. Du kan dessverre ikke gjøre annet enn å vente på hva han vil. Dere kan jo bare flørte og være venner, men ikke gå lenger med han. Da blir du bare såret, og han går bare tilbake til kjæresten sin - sikkert uten å si noe til henne.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #10 Skrevet 20. oktober 2010 Hvor kjæresten hans befinner seg er knekkende likegyldig - han er opptatt og du burde respektere forholdet såpass at du ikke legger deg etter han. Her er vi på krigs-stien? Hvis du har vært interessert eller forelska i noen, så vet du sikkert at det ikke er lett å bare glemme han. Uansett, så taper ikke ts noenting, bortsett fra å bli såret. Han , derimot, får i pose og sekk. Om han er interessert i ts elle dama i utlandet, vet nok bare han. Har han mistet følelser for dama, så bør han gjøre det slutt.
womenwomen Skrevet 20. oktober 2010 #11 Skrevet 20. oktober 2010 Eg har begynt å bli forelska i tidenes fyr. Vi bur ilag i eit kollektiv, og kjemien er utruleg bra. Han er dessuten kjempekjekk, og vi har det utruleg morosamt saman. Det einaste problemet er at han har dame, sjøl om ho riktignok bor i utlandet eitt år pga. skule. Med andre ord opplevar eg aldri at dei e saman foran meg etc. Eg veit eg ikkje bør satse på nokon som er i eit forhold, men det er så utruleg kjipt! Eg har tidligere vært gjennom to kompliserte forhold, og denne fyren er den første som er "normal", og som eg samtidig klikkar så bra med. Kva skal eg gjere? :-( Hvis du har veldig veldig lyst på han og vet 100 % sikkert at du bare må ha han ...Så gi fan i dama hans, hun er ikke ditt problem nemlig eller ditt ansvar . Og kjemp for det du vil ha - med alle midler ...he he flørt , flørt intenst med han ! Vis deg tilgjengelig - men gi ikke alt ...frist maximalt . Tyn han skikkelig ...til han kommer diltende etter deg til slutt og " glemmer " dama i utlandet . Er jo sykt å forlange han skal være alene og trofast i ett år ....hun har frivillig reist vekk . Ergo - han er fritt vil mener jeg . Det ville jeg gjordt . Jeg kjemper alltid for det jeg vil ha .Føler jeg det er riktig - gjør jeg det . Noen mennesker passer man bare så utrolig bra sammen med og kjemien er perfekt , og det er skjelden å treffe på ...meget skjelden å treffe på . Så mener du han er perfekt for deg - KJEMP for å få han . Tror du klarer det ...om du virkelig går inn for det . DU har jo ingenting å tape på dette - men alt å VINNE på det . Samme har han - om han får DEG ! Han har det vell bedre sammens med en som virkelig VIL HA han ( deg ) , enn sammens med en som er så lunken og likegyldig til han , at hun t.o.m reiser vekk 1 år ... Er det kjærlighet - så kjemp for den ! Og den du virkelig vil ha og drømmer om ...Da vil du bli lykkelig .Er du feig og redd ...vinner du INGENTING ...Da blir du aldri lykkelig . Enhver er sin egen lykkes smed og ansvarlig for den .
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #12 Skrevet 20. oktober 2010 Womwnwomen tok litt av, men ja, om han er interessert i deg, og gjør det slutt med dama si, så er det ingenting i veien for at dere kan bli sammen? Det er det bedre at han gjør det slutt med dama nå, enn at de skal gå å dille i et dårlig forhold(om det er dårlig da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå