Fanta Exotic Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Samboeren min og jeg skal til Alanya, Tyrkia i starten av November. Vi skal være der i en uke.. Men det jeg lurer på er; Hvor varmt er det der da, ca? Er det badetemperatur? Hva slags ting bør vi gjør mens vi er der? Vi er ikke så veldig glad i festing o.l, så det blir mer turistattraksjoner og sånt, jeg tenker på. Hva er det som er billig der, og hva er det som er dyrt? Er det noe vi bør passe oss for? Jeg trenger tips fra folk som har erfaring derifra:) Ingen av oss har vært der før:) Håper noen vil hjelpe meg!
Betty2 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 jeg har vært der, men da var vi midt i aug, da var temperaturen rundt 26-30 grader om dagen, så er vel gjerne litt kaldere i november ja. anbefaller et tyrkisk bad og masasje noen andre aktiviteter vi fikk tilbud om båt tur, dykking, atv kjøring, jeep safari. det er litt å gjøre, men er usikker på hvor stort tilbudet er i November. kanskje reiseoperatøren har noen gode tips og råd? maten er det stort sett grei pris på, kommer litt ann på hvilken resturant mann går på. noen drinker kan være norske priser på. var ganske billige smykker og acessories, mens klær og div var litt varierende, husk å prute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå