Gå til innhold

Stylingprodukt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Jeg sparer håret, og har skiftet fra stylingprodukter for kort hår til lettere produkter. For tiden bruker jeg TIGI BedHead Creative Genius som er en slags flytende gele med lett hold, og som ikke gjør håret stivt eller tungt. Jeg liker ikke voks eller kremer noe særlig, føler at de gjør håret flatt og fettete.

Men jeg skulle gjerne hatt et alternativ til TIGI Creative Genius, av den enkle grunn at den inneholder ørsmå glitterpartikler som synes litt vel mye etter min smak.

Noen forslag til liknende produkter UTEN glitter? Ingen kremer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv brukt samme TIGIproduktet som deg, Etheral, da jeg hadde kort hår. Etterhvert som lengden kom, gikk jeg over til hårskum. Blir ikke stivt hår av det om man føhner håret tørt, eller "grer ut" skummet etter det har tørket. Føhner man, slipper man også "flatt og fettete" look.

Men mye føhn kan nok slite endel på håret.

I alle fall: Gode skumprodukter får du fra Sebastian; er selv knakende fornøyd med volum-skummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Sebastian har veldig mye bra; jeg synes å huske at de engang for lenge siden også hadde en slags flytende gele som het noe slikt som Texturizer. Den var lysebrun og luktet nydelig. Hmm...Får spørre neste gang jeg skal til frisøren.

Jeg har også hørt om et produkt i Xtah-serien som heter Loose Locks som er for lengre hår, men har ikke prøvd det selv.

Virkelig bra at Lookfantastic ikke fører Sebastian, da hadde jeg blitt VIRKELIG ruinert :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvordan funker den? Er det også en lett gele som jeg kan bruke uten å føne håret? Håret mitt oppfører seg absolutt best når jeg ikke føner det....

Eller er det i kremform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ylajali-ip.

Hva med Tigi Catwalk, Catfight? Den lukter i alle fall helt utrolig godt :) Er kanskje litt klissete, men den funker som bare det. Jeg er i alle fall veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...