Gjest småforelska Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hei Jeg og en fyr har utviklet et forhold basert på sex... og har truffet hverande i ett par måneder nå. Merker at JEG ihvertfall begynner å bli interessert i fyren, men er usikker på han. Det er tross alt en "feil" start på et forhold, så jeg er litt skeptisk. Det som jeg har merket har endret seg er spesielt øyekontakten. Han ser meg mye mer inn i øynene nå og det samme gjør jeg tilbake. (Kanskje jeg startet det?)Jeg vet at øyenkontakt i utgangspkt er et tegn på interesse, men kan det hende det ikke betyr noen ting? Bare at han er mer trygg på meg kanskje. Når vi møtes er det mye som skulle tilsi interesse. Han vil leie meg, ser på meg når han tror jeg ikke ser det. Følger med på hva jeg snakker med andre om. Holder rundt meg, vil kysse, danse etc. Men det er liksom bare på fest dette skjer. Jeg hører ingenting i ukedagene...ikke han heller for den saks skyld. Sikkert en klassiker dette, men jeg spør og håper på noen svar. Når jeg har skrevet ned dette ser det for meg ut som han er interessert, men det er noe med magefølelsen min som tilsier nei.
Becka Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hm....Vanskelig å si. Jeg hadde nok ventet å sett litt hvordan ting utviklet seg videre. Om du ikke på dø og liv vil vite nå da. Da må man nesten bare spørre rett ut, eller for.eks forsøke spør han ut utenom helg også. For meg kan det virke som at han kunne vært mer interessert i deg enn bare seksuellt. Det er jo en klassiker at jente utvikler følelser når man har en elsker, men klart, gutter kan også få følelser.. Som sagt, hadde jeg vært deg, så hadde jeg sett ting litt mer an.. Det er jo sikkert litt spennende også, eller hva? Blir han forresten litt små sjalu om du prater/flørter med andre menn? Om du ikke har testet det, så kan du jo! :D
Gjest hogwash Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Blir han forresten litt små sjalu om du prater/flørter med andre menn? Om du ikke har testet det, så kan du jo! :D Med risikoen at han tror hun er interessert i de og glemmer henne... Å bevisst skulle gjøre folk sjalu er mildt sagt risikosport i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Vel.. her kommer det kjipe mannsperspektivet. Sier ikke dette for å såre deg, men det er like greit at du får høre det rett fra leveren. Han har ikke noe respekt for deg og vil antagelig aldri være interessert i å være kjæresten din. Kanskje synes han heller ikke du er "pen nok" for han til å være kjæreste med, men grei nok til å knulle. Sorry, men sånn er det.. Hvis du ønsker deg kjæreste bør du heller finne deg en seriøs fyr som har lyst på kjæreste, enn en som har lyst på mus når det passer han.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Høres ut som et elsker, elskerinne forhold. Akkurat det jeg er oppi nå som beskriver nesten NØYAKTIG det du sier nå... Hans er meg i øynene, lar meg holde han, han holder rundt meg foran andre vi begge kjenner. Jeg er forelsket, men vet ikke hva jeg skal gjøre når han får alt som man kan få i et forhold uten å være i et forhold fordi vi startet med sex først og ble elskere. dette er nok ikke nok for at han er interessert. Han kan like deg, men dette er nok ikke nok hvis han vil ha deg som kjæresten sin. De bruker vanligvis å si det, at de vil, men noen kan forandre seg. Jeg kjenner igjen den "jeg har ikke tid til forhold" greia, for den sa jeg, men jeg vil ha kjæreste likevel. Har det nettopp startet dette her, så kan det ende som i min situasjon at han plutselig dabber av i kontakten etter et par måneder. Når man er interessert gjør man ikke det.
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 TS her Jeg er ikke typen som orker spill, mao jeg gidder ikke gjøre han sjalu... Men heller at jeg skal trekke meg litt unna for å se hva som skjer. Til mannen som svarte her; setter pris på tilbakemelding, men dette har gått begge veier altså. Synes det blir litt for mannsjåvinistisk å si det er han som har fått seg, jeg har vært like mye på jeg og. Bare at nå begynner jeg å bli litt forelska.. Til siste gjest: Ja, venter bare på at det skal skje. At han skal begynne å trekke seg unna. Derfor tenker JEG å trekke meg unna for å se hvordan han reagerer. Slik jeg ser det nå er det mitt beste kort. Ganske svakt, men dog.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Det er nok litt naivt å tro at han plutselig skal bli kjempeforelska. Hvis du ønsker deg et forhold der fyren gir blaffen i deg, og du må klamre deg fast, så høres det jo ut som dette er midt i blinken for deg.
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Det er nok litt naivt å tro at han plutselig skal bli kjempeforelska. Hvis du ønsker deg et forhold der fyren gir blaffen i deg, og du må klamre deg fast, så høres det jo ut som dette er midt i blinken for deg. Nei, du misforstår. Jeg trekker meg unna for å se om han har følelser for meg. Hvis han ikke har det vil alt dabbe av, til beste for begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå