Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i et haltende ekteskap. Har hatt det fint sammen, men alt som heter "varme følelser" er borte vekk, og har vært borte noen år nå. Ektefellen vet at jeg sliter med å ville fortsette, til hennes store fortvilelse. For henne er jeg mannen i hennes liv. Vi har forsøkt litt terapi - men for min del så er det uten virkning. Jeg vil bryte, men synes så forferdelig synd på henne (ja, jeg bryr meg om henne som den gode personen hun er), og våger ikke si hva status er. Bare at vi får se hva som skjer.

Føler meg feig, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Svaret er naturligvis å gi beskjed, men hvordan?

Videoannonse
Annonse
Gjest idakaroline
Skrevet

Snakk med henne på en ordentlig måte, fortell hva du tenker og føler og spør hva hun tenker og føler! Prøv å unngå krangel, det kan fort gjøre ting vondt værre. Er også lurt å ta ting der og da på en fin måte, og ikke la det gå over et stort tidsrom. Har selv gått ut av et langvarig forhold nå, og siden jeg hadde følelser for denne gutten (noe han ikke hadde for meg), ble det til at vi snakket sammen, ble enige og er fortsatt venner!

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...