Gjest Cruella Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen som har kjennskap til Steinerskolen på Jar i Bærum? Det var mest den videregående skolen der jeg er mest interessert i. Har en pode som har lyst til å begynne der til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Min fetters kone har gått der, og har aldri hørt noe stygt om den Men hun har gått steinerskolen i hele sitt liv, da. Etterpå har hun studert noen grunnfag i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ok, det var bra å høre. Noen fortalte meg at de hadde mange elever som ruset seg, men det er jo ikke unikt for en videregående skole i dag da.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vet ikke noe om rus der. Det jeg vet er at hun jeg kjenner er SUPERREDD for narkomane, og tror de finnes over alt i Oslo. Mulig hun ikke ville ønsket å gå på skolen der hvis det var mye rus? Men nå gikk jo hun der for ca 5-8 år siden, så ting kan jo ha endret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå