Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en middels pen jente, jeller litt over snittet enn under. Jeg er smart og kan mye, mange interesser. Jeg er snill og stiller alltid opp hvis noen trenger noe. Jeg har ikke kjæreste. Jeg har aldri hatt kjæreste. Hvorfor ikke?

Jeg er 23 år gammel jente. Jeg er ikke desperat og det har vært et par fyrer som har vært interessert, som jeg ikke har vært interessert i. Men jeg vil gjerne ha kjæreste, noen jeg liker, jeg møter mange hyggelige gutter, men verken jeg eller dem tar iniativet til noe mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen du faller for noen eller noen faller for deg så blir nok initiativ tatt.

Skrevet

Jeg regner med at av og til må man overkomme seg selv. Ikke vente på at det første steget skal bli tatt, men ta det første steget på eget initiativ.

Skrevet

Jeg er usikker på hvor pågående jeg skal være, så jeg velger vel til en viss grad å melde meg helt ut. Hvis det er noen jeg liker som snakker mye med meg eller oppsøker meg så pleier jeg å gjøre det motsatte av hva jeg vil, forlate stedet. Holde meg unna. Unngå ham hvis det blir litt stillhet i samtalen. Jeg vil ikke være masete.

Og hvordan blir man liksom sammen? Jeg forstår hvis man dater, men noen av mine venner og veninner blir liksom sammen iløped av veldig kort tid synes jeg. Når kan jeg liksom forstå når jeg kan kysse en gutt eller når jeg kan bla blba liksom?

Skrevet

Du må lære deg å flørte med øynene, da begynner ting å skje skal du se. Mystikk og det at en jente smiler mye og ser han dypt inn i øynene liker menn. De faller som fluer bare man bruker de rette triksene, man trenger ikke være voldsomt pen heller. I tillegg må du være interessert i mannen, i hva han mener om ting, om hva han jobber med, alt sånt.Du er bare interessert i han og han alene.

Skrevet

Om du melder deg helt ut naar du treffer en gutt du har interesse for saa er det ikke merkelig i det heletatt at du ikke faar deg kjaereste.

For hvem vil vel bli sammen med en som viser null interesse?

Skrevet

Jeg trodde aldri jeg ville finne den store kjærligheten. Hadde bodd alene hele livet frem til 28 år, selv om jeg meget godt visste hvilken prinsesse jeg ville ha. Problemet var bare at ingenting skjedde før plutselig en dag. :P

Og nå er jeg 29 og til og med gift :))

Ja, det skjer når det skal. Alt til sin tid. Det viktigste er hva du ønsker i livet ditt, da er det bare spm om tid før du får det.

Skrevet

Du må lære deg å flørte med øynene, da begynner ting å skje skal du se. Mystikk og det at en jente smiler mye og ser han dypt inn i øynene liker menn. De faller som fluer bare man bruker de rette triksene, man trenger ikke være voldsomt pen heller. I tillegg må du være interessert i mannen, i hva han mener om ting, om hva han jobber med, alt sånt.Du er bare interessert i han og han alene.

Så du mener at hun skal bare gå rundt å flørte med alle "potensielle menn, helt til hun finner en som er interessert? Hahahahh den var god, dagens! :)

Det viktigste for henne er å vite hvilken verdier hun ønsker i en mann. Da går det meste av seg selv. Hvis man ikke vet det, så blir man avventende.

Du har et poeng i at flørting funker som fy, men regner med at hun vil spare på kruttet til riktig situasjon. En vakker dag får hun den "jeg ser det, jeg vet" følelsen, så vil flørtingen gå av seg selv skal du se. :)

Det paradoksale i dagens samfunn er at folk går rundt å leter febrils etter en partner. Man slutter å lytte til kroppens signaler, fordi de primære jakt instinktene er viktigere enn essensen av hvem du er og hva du ønsker deg.

Skrevet

Så du mener at hun skal bare gå rundt å flørte med alle "potensielle menn, helt til hun finner en som er interessert? Hahahahh den var god, dagens! :)

Det viktigste for henne er å vite hvilken verdier hun ønsker i en mann. Da går det meste av seg selv. Hvis man ikke vet det, så blir man avventende.

Du har et poeng i at flørting funker som fy, men regner med at hun vil spare på kruttet til riktig situasjon. En vakker dag får hun den "jeg ser det, jeg vet" følelsen, så vil flørtingen gå av seg selv skal du se. :)

Det paradoksale i dagens samfunn er at folk går rundt å leter febrils etter en partner. Man slutter å lytte til kroppens signaler, fordi de primære jakt instinktene er viktigere enn essensen av hvem du er og hva du ønsker deg.

heh.. nei. Men treffer hun en hun liker er det jo bare å flørte i vei, nytter ikke å stikke av og tro at folk skal være tankelesere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...