Gjest Peder25 Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Vet ikke hvorfor jeg gidder å skrive det, jeg vet jo at det er helt unødvendig. Kanskje det hjelper å være råtten nok til å innrømme det her inne. Føler meg skikkelig fæl og grusom! Har klart å bli betatt av samboeren til kameraten min. Det er ikke noe håp men det har tydeligvis ikke stoppet fascinasjonen. De har vært sammen i mange år og er lykkelig. Kameraten min snakket om henne sist helg; Han kunne ikke hatt det bedre. Det har på en måte alltid vært de to og det er de to og han kunne ikke hatt det bedre. Hele fyren er superhappy. Jeg skal jo være glad for det! Jeg er ikke ute etter henne. Men det hjelper lite. Hver gang jeg møter henne blir jeg faktisk irritert og klarer ikke å være normal eller koselig mot henne, og jeg tror hun leser meg uten å skjønne. Når kameraten min er tilstedet (noe han som regel er) forholder jeg meg for det meste til han. Hun leser meg nok som merkelig. Er for pokker helt bak mål! Men, hun fascinerer meg helt ned i skoene og jeg har lyst til å bli nogenlunde over dette!
Gjest Trulte Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Du kommer nok over henne snart...dette er normalt og sikkert forbigående. Jeg tror grunnen til at du ikke er hyggelig, er at du fornekter det du måtte føle for henne, fordi du vet det er feil.. Det blir på en måte lettere for deg å være "litt ekkel" for å ikke såre dine egne følelser..jeg kjenner meg så igjen i det du skriver her...desverre..
Gjest Mee Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Det er leit å høre at du har det vondt med dette. Jeg har opplevd noe lignende. Det som hjalp meg var å ta mindre tungt på det. Dwt jeg gjorde var å nyte hans selvskap uten dårlig samvittighet eller prøve å framstå på en spesiell måte. Jeg hadde ikke muligheten til å kutte kontaktien, så da gjorde jeg det beste ut av det, følte jeg. Beundre og flørte med alle gutter jeg syntes var noe attraktive. Ta tida til hjelp, det hjelper faktisk. Og snakk med noen om det. Jeg fortalte en venninne en halvsannet (at jeg hadde vært forelsket i ham, når jeg fremdeles var det). Det hjalp. Hun gjorde mine vonde følelser mer herdagslige og ikke like magiske. Lykke til!
TuridS Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Hvorfor blir du irritert på henne? Hadde jeg blitt betatt av noen så hadde jeg hatt store vansker for å være avvisende mot dem, eller irritert på dem :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå