Tjorven Skrevet 9. oktober 2003 #1 Skrevet 9. oktober 2003 Så at Arwen hadde lagt en link i julemarsipan-tråden som jeg synes var ganske god. Kanskje noe å ta en titt på? Selvom det er kjempekoselig med jul og juleforberedelser synes jeg det er litt tidlig å starte i slutten av september.... http://www.giossjulatilbake.no/index.html
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #2 Skrevet 9. oktober 2003 Ja, jeg synes det er greit at vi skriver om det her, men butikkene kan godt vente litt.
Ingeborg Skrevet 9. oktober 2003 #4 Skrevet 9. oktober 2003 Signerte for flere dager siden, jeg. Fikk helt sjokk da jeg så marsipanen i kiosken!
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #5 Skrevet 9. oktober 2003 signerte for lenge siden jeg! skrev opp alle i familien jeg!!!
¤Tiili¤ Skrevet 9. oktober 2003 #6 Skrevet 9. oktober 2003 Takk for den tråden! Jeg har signert med både meg, samboeren og datteren min! Det er altfor ille at de begynner så tidlig, blir jo lei julemaset til slutt!(selv om det skal mye til at JEG blir lei...hihi)!
chimp Skrevet 9. oktober 2003 #7 Skrevet 9. oktober 2003 Flott!!! Hørte om denne på radiointervju m opphavsmannen.....Han har min fulle støtte! Bra at noen tar et initiativ for å gjøre forretningsstanden oppmerksom på at vi er TEMMELIG mange som syns d går over alle støvleskafter å byne julefeiringa i bynelsen av oktober.... FØR høstferien, FØR bladene har falt av trærne og FØR halloween.....
Gjest Zalomine Skrevet 9. oktober 2003 #8 Skrevet 9. oktober 2003 Butikkene burde ikke begynne jula så tidelig nei! At vi her inne snakker, gleder oss, planlegger og søker råd, det er noe annet. Men butikkene, de burde vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå