Mamoli Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg og samboeren har det kjempe bra sammen, men når vi er ute å handler o.l., har han en lei tendens til å snu seg etter andre damer.. Vet ikke helt om jeg synes jeg burde ta meg sammen og prøve å la være å bry meg, eller om jeg skal ta det opp med ham.. Jeg synes nemlig det er respektløst rett og slett, når jeg går rett ved siden av.. Hva han gjør når han er alene er en annen ting- så han kunne kanskje spart stirringa til disse gangene? Og nei, jeg mener IKKE at han skal gå med øya i gulvet når vi er sammen, men det finnes grenser..
-Karma- Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Men er og blir menn, og kommer alltid til å se på andre damer, det kan de faktisk ikke noe for, men at hvis han ikke engang klarer å være diskret, så synes jeg du bør ta det opp med han, og forklare at dette er noe som virkelig plager deg, og hvor respektløst det føles når han gjør det helt åpenlyst foran deg.
Mamoli Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 Men er og blir menn, og kommer alltid til å se på andre damer, det kan de faktisk ikke noe for, men at hvis han ikke engang klarer å være diskret, så synes jeg du bør ta det opp med han, og forklare at dette er noe som virkelig plager deg, og hvor respektløst det føles når han gjør det helt åpenlyst foran deg. Ja.. Sant nok.. Bare ikke så lett å ta det opp- liker ikke å innta den sårbare posisjonen der; på den ene siden tenker jeg jo at det er respektløst, men på den andre siden føler jeg at jeg virker så usikker og teit om jeg tar det opp.. Men jeg får bite i det sure eplet og ta det opp neste gang an gjør det..
fruBeist Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Begynn å glo på mannfolk når dere er ute og handler sammen, og se hvordan han liker det. så praktisk å være lesbisk, her glaner vi på damer sammen Kanskje ikke akkurat når vi er ute blandt folk, men når vi ser film og slkt, så blir det mye kvinnfolksnakk
Gjest Niema Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Begynn å glo på mannfolk når dere er ute og handler sammen, og se hvordan han liker det. så praktisk å være lesbisk, her glaner vi på damer sammen Kanskje ikke akkurat når vi er ute blandt folk, men når vi ser film og slkt, så blir det mye kvinnfolksnakk Har du mann hvis du er lesbisk? :klø:
Mamoli Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 Begynn å glo på mannfolk når dere er ute og handler sammen, og se hvordan han liker det. så praktisk å være lesbisk, her glaner vi på damer sammen Kanskje ikke akkurat når vi er ute blandt folk, men når vi ser film og slkt, så blir det mye kvinnfolksnakk Ja! Har overveid det; men tror ikke han bryr seg så mye om akkurat det.. Er ikke sikkert han merker det engang- han er jo opptatt med sitt når vi er utepå Lesbisk ja.. Det hadde kanskje gjort forståelse og kommunikasjon lettere i forholdet. hehe
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er helt enig i at dette er respektløst overfor deg, når han går ved siden av deg. Har han aldri sett en kvinne før? Må da kunne gå an å kontrollere seg LITT når man går sammen med det kjæreste man har. Man håper jo på at kjæresten har kommet litt lengre i utviklingen enn sjimpanser i forhold til omtanke og respekt. Når menn glor(ikke ser, men glor) på meg så synes jeg det er ubehagelig, spesielt siden de aller fleste av dem er uinteressante og lite tiltrekkende for meg. Når menn sikler på meg mens de går sammen med dama si synes jeg bare synd på dama og disse mennene bare er ekle. Jeg og samboeren har det kjempe bra sammen, men når vi er ute å handler o.l., har han en lei tendens til å snu seg etter andre damer.. Vet ikke helt om jeg synes jeg burde ta meg sammen og prøve å la være å bry meg, eller om jeg skal ta det opp med ham.. Jeg synes nemlig det er respektløst rett og slett, når jeg går rett ved siden av.. Hva han gjør når han er alene er en annen ting- så han kunne kanskje spart stirringa til disse gangene? Og nei, jeg mener IKKE at han skal gå med øya i gulvet når vi er sammen, men det finnes grenser..
Mamoli Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg er helt enig i at dette er respektløst overfor deg, når han går ved siden av deg. Har han aldri sett en kvinne før? Må da kunne gå an å kontrollere seg LITT når man går sammen med det kjæreste man har. Man håper jo på at kjæresten har kommet litt lengre i utviklingen enn sjimpanser i forhold til omtanke og respekt. Når menn glor(ikke ser, men glor) på meg så synes jeg det er ubehagelig, spesielt siden de aller fleste av dem er uinteressante og lite tiltrekkende for meg. Når menn sikler på meg mens de går sammen med dama si synes jeg bare synd på dama og disse mennene bare er ekle. Jeg tenker også sånn når menn som går sammen med dama glor på meg- og det forsterker jo bare følelsen av at jeg er lite respektert når det skjer meg selv. Vil ikke ha andre damers sympati for at min samboer ikke kan styre øya. Jeg vet jo at han kun vil ha meg, men det vet jo ikke de.. Endret 19. oktober 2010 av Mamoli
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Fyren min ser heller på andre gutter:o Hehe.. Han er veldig opptatt av klær og stil, så da snapper han vel opp ideer. En dag sa han "Så du han med den stilige *ettellerannet*?". Jeg svarte at jeg så han. "Så du kikker andre menn ja??" spurte han og lo da. Jeg snur meg ca aldri etter noen. Hvis noen er utrolig spesielle titter jeg kanskje litt... Men det er samme om de er damer eller menn... Altså, de trenger ikke å være særlig pene for at jeg skal titte. Det må være noe egent ved de. Skjønnhet er ikke så interessant... Kan si det til typen og jeg "Wow, kul stil!" når jeg ser ei dame som jeg synes ser kul ut. Jeg er litt mer forsiktig med å kommentere gutter, men mener ikke noe med det når jeg gjør det.
fruBeist Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Har du mann hvis du er lesbisk? :klø: Nei, hvorfor skulle jeg hatt mann når jeg er lesbisk? :klø: Men TS, begynn å glo litt du og. Ganske åpenlyst overfor din samboer. La han få vite hva du mener om glaninga hans, og glo selv. Har positiv erfaring med noe tilsvarende selv, fra et tidligere forhold. En tidligere kjæreste av meg hadde en tendens til å småkysse på en felles homofil kompis, noe jeg ga uttrykk for at jeg ikke likte. "Men han er jo homo, og jeg er jo lesbisk. Vi mener ikke noe med det" Jaddah. Jeg likte ikke å se det i alle fall. Så en gang fikk jeg et "hei-lenge-siden-sist-kyss" på munnen ute på byen, rett foran min daværende. Da gikk det opp for henne hva jeg mente med at jeg ikke likte å se at hun kyssa på kompisen, og den aktiviteten tok slutt.
Gjest Niema Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, hvorfor skulle jeg hatt mann når jeg er lesbisk? :klø: Haha, sorry! Tror jeg er litt trøtt
fruBeist Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Haha, sorry! Tror jeg er litt trøtt Mangel på søvn kan ha uante konsekvenser, hehe!
Gjest Tydelig Skrevet 20. oktober 2010 #13 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg og samboeren har det kjempe bra sammen, men når vi er ute å handler o.l., har han en lei tendens til å snu seg etter andre damer.. Vet ikke helt om jeg synes jeg burde ta meg sammen og prøve å la være å bry meg, eller om jeg skal ta det opp med ham.. Jeg synes nemlig det er respektløst rett og slett, når jeg går rett ved siden av.. Hva han gjør når han er alene er en annen ting- så han kunne kanskje spart stirringa til disse gangene? Og nei, jeg mener IKKE at han skal gå med øya i gulvet når vi er sammen, men det finnes grenser.. Unnskyld meg, men mannen din høres ikke helt vell bevart ut *ler* Hadde kvittet meg med han før han kunne stave forbokstaven på navnet mitt. Helt fantastisk utrolig hvor ubevisst denne mannen din må være. Beklager asså, ikke stygt ment.. det var bare sykt å høre at noen går rundt å glaner på andre damer mens han er sammen med den som skal være den søteste og beste prinsessen i livet sitt. Ja, tydelig at noe skurrer. Han skurrer iallefall!
Gjest Mann29 Skrevet 20. oktober 2010 #14 Skrevet 20. oktober 2010 Men er og blir menn, og kommer alltid til å se på andre damer, det kan de faktisk ikke noe for, men at hvis han ikke engang klarer å være diskret, så synes jeg du bør ta det opp med han, og forklare at dette er noe som virkelig plager deg, og hvor respektløst det føles når han gjør det helt åpenlyst foran deg. Jeg er 100% heterofil mann. Det du sier er oppspinn fra ende til annen. Kanskje du er så lite attraktiv at alle menn du har vært med har glanet på rundt på andre damer. Jeg har faktisk selvrespekt og jeg sjeldent noe ubevisst som å stirre/glane/flørte uten å vite hvorfor. Stein kontroll der. Har faktisk den beste konen i verden, og da har jeg aldri følt noe behov for å "se meg rundt" etter andre damer. Du har tydligvis ikke truffet en mann som har litt selvrespekt Uansett, nå vet du at de finnes. Lykke til på jakt
Gjest MikeWaters Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 det kan de faktisk ikke noe for Å, er det kvinnenes feil? Vi er ikke roboter totalt blottet for empati bare fordi vi liker kvinner! Ihvertfall ikke hele tiden
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #16 Skrevet 20. oktober 2010 Samboeren min begynte også med det i det siste, skjønner ikke hvor det kommer ifra. Vi har vært sammen i 4 år nå, og nå synes han plutselig det er helt greit å glane på andre. Kan jo ikke si at jeg vurderer å droppe ham bare pga det, men irriterende er det.
Gjest Dhanu Skrevet 20. oktober 2010 #17 Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Her i huset kan man gjerne skjerpe apetitten ute, så lenge man spiser hjemme Vi kan gjerne si "oi, hun var skikkelig pen!" til hverandre. Det betyr ikke annet enn at vi syns dama er pen. Edit: Jeg er kvinne og vi er heterofilt par. Endret 20. oktober 2010 av Dhanu
Gjest ikkje eg Skrevet 20. oktober 2010 #18 Skrevet 20. oktober 2010 Unnskyld meg, men mannen din høres ikke helt vell bevart ut *ler* Hadde kvittet meg med han før han kunne stave forbokstaven på navnet mitt. Helt fantastisk utrolig hvor ubevisst denne mannen din må være. Beklager asså, ikke stygt ment.. det var bare sykt å høre at noen går rundt å glaner på andre damer mens han er sammen med den som skal være den søteste og beste prinsessen i livet sitt. Ja, tydelig at noe skurrer. Han skurrer iallefall! Ikke vel bevart? Ubetenksom vil jeg vel heller si. Skal litt mer enn ubetenksom kikking før jeg dropper en samboer jeg har det kjempefint med ellers. Men jeg syns at TS kan fortelle han at hvis han skal kikke på damer så får han gjøre det enten a) mer diskre når de er sammen b) eller når han er alene uten TS Jeg regner med at mannen min kikker på damer og så lenge det foregår diskre og uten sikling så er det greit for meg, han har aldri gitt uttrykk for at han er misfornøyd med meg og det er jo mange finer damer ute i verden. Mange fine menn også for den del og om jeg kikker på dem så betyr ikke det at jeg er misfornøyd med mannen. Kikk gjerne men diskre og helst når dama ikke er der kanskje. Føler ikke behov for å gi mannen en diagnose fordi om han kikker, TS sier jo at han er verdens beste samboer utenom det med kikkingen. Men vi er forskjellig.
Mamoli Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #19 Skrevet 20. oktober 2010 Synes noen her fremstiller samboeren min som en stor idiot her nå- men det er han altså ikke. Han er omtenksom og god på alle andre områder; rett og slett verdens snilleste etter min mening, så det å dømme ham opp og i mente her, blir litt feil. Det er kun på dette området han "feilier", og det skal det gjøres noe med- ingen tvil om at det må gjøres noe med saken, når jeg fortsatt irriterer meg over det nå i dag. Bruke så mye energi på dette, gidder jeg ikke igjen. Neste gang han stirrer, er det frem med nebb og klør, men jeg får prøve å være litt konstruktiv også. Er som sagt ikke det at han ser som er hovedproblemet, det er det med respekten jeg føler mest på. Også er det irriterende at jeg skal la meg "såre" av noe som kanskje er en filleting.. Men om han nistirrer på andre nå allerede (vi har vært sammen halvannet år, og vært samboere i 4 måneder- og vi er forelska med stor F), så er jeg nesten bekymra for hvordan det kan bli når forelskelsen faller bort..
-Karma- Skrevet 20. oktober 2010 #20 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er 100% heterofil mann. Det du sier er oppspinn fra ende til annen. Kanskje du er så lite attraktiv at alle menn du har vært med har glanet på rundt på andre damer. Jeg har faktisk selvrespekt og jeg sjeldent noe ubevisst som å stirre/glane/flørte uten å vite hvorfor. Stein kontroll der. Har faktisk den beste konen i verden, og da har jeg aldri følt noe behov for å "se meg rundt" etter andre damer. Du har tydligvis ikke truffet en mann som har litt selvrespekt Uansett, nå vet du at de finnes. Lykke til på jakt Oppspinn? jeg sier ikke at alle menn sikler etter andre damer, men de fleste menn vil vel kikke litt ekstra om de ser en pen dame gå forbi har faktisk aldri tatt samboeren i å kikke på andre damer, men vet at han ikke er blind, jeg har øyne, jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå