Gå til innhold

Fukt fukt fukt

Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Trenger en hårkur som gir masse fukt!

Får lett litt tungt hår av kraftige hårkurer med masse pleiende ingredienser. Snakket med en frisør som sa at mitt hår trenger FUKT!

Noen som har en kur å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joico K Pak.

Ikke noe annet som funker på håret mitt-- og det har gjennomgått sol, saltvann, farging, mere farging og litt kjemikalier innimellom.

Fikk det anbefalt av min frisør, men de har den på lookfantastic også. (ekstrabonus: den er utrolig drøy, varer i et halvt års tid for meg ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er ikke sikkert den passer for alle med tørt hår.. Spørs hvordan håret er tørt, om det er fra farging etc (da trenger det proteiner?, eller om det er "naturlig" tørt. Er det naturlig tørt trenger det fukt.

Gå til frisør og spør etter fuktighetskur kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en frisør som sa at mitt hår trenger FUKT!

...og så spurte du ikke om anbefalinger når du hadde ekspertisen for hånden? Tullejenta ;-)

Stikk innom en salong, du. Da kan de kikke på håret ditt og gi deg en kvalifisert anbefaling. Du må vel kanskje innom en salong for å kjøpe kuren likevel? Det er jo ikke sikkert de produktene vi er fornøyde med passer til din hårtype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joico K-pak er jeg også veldig fornøyd med.

Men tidligere har jeg brukt en fuktighetskur og en proteinkur fra hårologi. (Nukleininnpakning og fuktighetsregulator).

Frisøren blandet inn noe olje på bakrommet i fuktighetsregulatoren. Den var i hvert fall fin for håret mitt når jeg følte bare for litt "fuktighet".

Du kan se på www.harologi.no

Det er ikke så mange frisører som jeg kjenner til som fører dette merket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så spurte du ikke om anbefalinger når du hadde ekspertisen for hånden? Tullejenta ;-)

Ja, ikke sant :ler:

Men det var en sånn privat sammenheng med en frisør til stede, så jeg ville ikke mase så mye. Vet jo selv at noe av det siste jeg vil prate om når jeg har fri er jobb :enig_animasjon:

Håret mitt er ikke kjemisk behandlet for øyeblikket, men bare naturlig tørt i nedre halvdel av lengden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...