Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #41 Del Skrevet 12. oktober 2003 *lurer sammen med Pip* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2003 #42 Del Skrevet 12. oktober 2003 *lurer sammen med Pip* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. oktober 2003 #43 Del Skrevet 12. oktober 2003 Synes også det er rart at ingen vil snakke om pris - og at det ikke er slik de opererer er tull. Det er vel ingen stor hemlighet i dag at firmaer overlever ved å tjene penger (ja - slik er det faktisk :o ) Skjønner ikke hvorfor det er noe å skjule, så sant de ikke overpriser totalt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #44 Del Skrevet 12. oktober 2003 Skjønner ikke hvorfor det er noe å skjule' date=' så sant de ikke overpriser totalt da. [/quote'] Og det ville ikke være urimelig å tro, hvis man titter på shoppen deres og prisene der..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. oktober 2003 #45 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det var min tanke også :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestidag Skrevet 12. oktober 2003 #46 Del Skrevet 12. oktober 2003 Budsjettet vårt er på kr. 140.000 Vi har betalt kr. 10.000 til BC - da ordner de alt og er tilstede på dagen vår og passer programmet og leverandører. Avtalene de har skaffet oss gjør at det som er det opprinnelige budsjettet vårt på 140.000 har blitt til et totalbudsjett på 100.000 inkludert det vi betaler til BC. Vi har spart 40.000, har egen koordinator som har gjort hele jobben og slipper å tenke på annet enn å kose oss på bryllupsdagen vår! Det var vårt eksempel. Overpriset er det ikke,tvert om, hvem er vel ikke interessert i å spare penger?? Så det så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #47 Del Skrevet 12. oktober 2003 * lurer på hvorfor du er "gjestidag" ...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. oktober 2003 #48 Del Skrevet 12. oktober 2003 * lurer på hvorfor du er "gjestidag" ...* *lurer litt saman med Tex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestidag Skrevet 12. oktober 2003 #49 Del Skrevet 12. oktober 2003 da foreslår eg at du går tilbake til dialog du hadde med Donpedro og Kimmi og leser svaret eg ga der også der som gjestidag - er ikke aktiv bruker men aktiv leser som av og til kommenterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #50 Del Skrevet 13. oktober 2003 Men det er fortsatt ingen aktive, registrerte brukere som har kommet med noen konkrete tall. Det er jo det som har blitt etterlyst... Hilsen gjest som ikke har noenting med BC å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #51 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er fordi ingen har noen tall og komme med. I følge enhetsregisteret/linorff er firmaet nettopp registrert, uten ansatte, og med en inntekt som ikke tilsvarer at de har hatt et mega salg i fjor. De har jo reklamert med et salg på 500 kjoler i fjor og at de har så mye å gjøre at de må ansette flere folk. De har omtrent ikke omsetning jo. Og jeg har også hørt at de sendte mail til brudesalonger i oslo hvor de utga seg for å være et fremtidig brudepar og ba de om å utsette salget sitt slik at salget de skulle ha 27.9. skulle være først ute. Fordi de skulle være bortreist når brudesalongene skulle ha salg. Tror de at andre bare leker butikk eller??? Hva slags bedrift driver sånn? Det er ihvertfall ikke mye seriøst og jeg ville aldri ha gjort noe som helst handel med de. Det virker helt bak mål, og at de farer med løgn. Da møter man seg selv i døren... Lykke til med bedriften BC.. tror dere kommer lenger med å være ærlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #52 Del Skrevet 13. oktober 2003 Gjest skrev: Og jeg har også hørt at de sendte mail til brudesalonger i oslo hvor de utga seg for å være et fremtidig brudepar og ba de om å utsette salget sitt slik at salget de skulle ha 27.9. skulle være først ute. Fordi de skulle være bortreist når brudesalongene skulle ha salg. Tror de at andre bare leker butikk eller??? Men jeg har hørt at brudesalonger har advart folk mot å gå på salget til BC. De svartemalte også BC, ved å si de ikke var seriøse og at de bare skulle ha utleiekjoler. Noe som ikke stemte. Dere som har så mye i mot BC, ta en telefon din og hør hva de har å si. Jeg synest det er kjempe tøft å starte et slikt firma. Og bra går det også, jeg snakket med BC og de hadde fått booket brylluper til ut sommeren 2005 allerede. Jeg kjøpe min kjole igjennom dem. det var den beste servicen jeg har fått. De kom hjem til meg så jeg kunne få prøve kjolen, uten forpliktelser. Dette var en helt ny Moulin Rouge kjole som jeg da betalte 7.500,- Kan man være noe annet en super fornøyd! Jeg har spart 5.500,- :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #53 Del Skrevet 13. oktober 2003 At brudesalongene har svartmalt salget vet jeg ingenting om. Men jeg hørte da jeg var innom Kristins på Lillestrøm at de var dritt lei at kundene stod der i 5 timer og prøvde kjoler også sa de at de skulle videre på salget til BC og kjøpe til halv pris. De vurderte derfor om de skulle ta betalt for at kundene skulle få lov til å prøve kjoler i fremtiden. Og det er det visst flere av butikkene i oslo som er enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2003 #54 Del Skrevet 13. oktober 2003 Skjønner jeg godt. Jeg har riktignok brukt opp prøvekvoten min på Kristins men jeg kjøpte da vitterlig kjole til full pris der også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 13. oktober 2003 #55 Del Skrevet 13. oktober 2003 Gjest: Du skal vite det at når man skriver så aggresivt om et firma som "gjest", blir du ikke tatt mye seriøst. Jeg driver foretak selv jeg, jeg startet det opp i november 2001 og registrerte det ikke før i mai 2003 ( iår ), så lenge det går under enhetsregisteret, er ikke registreringsdato representabelt for når et foretak faktisk startet opp. La oss feks. ta Christiane Brudesalong. De reklamerer med 10 års erfaring som bedrift, men ble først registrert i 1999 i enhetsregisteret. Er det jeg som ikke kan telle, eller har tiden gått meg forbi?? Dessuten, hvis du hadde brukt litt mer energi i din "etterforskning", hadde du fort funnet ut at BC ikke har inntekt av brudekjolesalget, de eier nemlig ingen av kjolene, og inntektene fra døren gikk med til å betale utgifter - det er nemlig ikke gratis å arrangere noe slikt ( info fått av venninde som solgte kjolen sin på salget ifjor ) Så aggresivt som du skriver, er det veldig mistenksomt,spør du meg!! "Og jeg har også hørt at de sendte mail til brudesalonger i oslo hvor de utga seg for å være et fremtidig brudepar og ba de om å utsette salget sitt slik at salget de skulle ha 27.9. skulle være først ute. Fordi de skulle være bortreist når brudesalongene skulle ha salg. Tror de at andre bare leker butikk eller??? " - Hvem fortalte deg det?? Hvis ikke det er svartmaling fra en brudesalong så vet ikke jeg??! Bruk sunn fornuft, så vil du forstå at ingen ville ha gjort noe slikt!! Det at bruder prøvde brudekjoler hos salongene og kjøpte hos BC, er jo dumt for brudesalongene, men i verden i dag er det nå sånn at om en kan spare noen kroner så gjør man det. Jeg kjøper ikke en DVD-spiller hos El-kjøp for å være snill ( uansett hvor flinke de er ) hvis jeg kan få den billigere hos Smart??? Da ville jeg jo vært dum da!!! Nei gjest, skal du først spre ut rykter og eder og galle, så gjør det i det minste på den ærlige måten; med fullt, ekte navn, og ikke under " nick 2 eller "gjest". Det sier mer om deg............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #56 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det var fælt så agressiv du var da Ninach. Den mailen har jeg fått en kopi av fordi jeg har gjort noe samarbeid med flere av brudesalongene fordi jeg faktisk driver som fotograf. Og jeg synes at dette var latterlig. For det andre så ble Christiane etablert 1999 som Christiane. Tidligere het de Pronuptia. Og det er vel lov å skifte navn? Jeg gidder ikke diskutere mere her, jeg skjønner at det kan virke mistenksomt at jeg rakker ned på BC. Og det kan godt være at brudesalongene også svartmaler. Men jeg synes bare den mailen jeg fikk se var helt latterlig. Jeg driver også med tips til bryllup samt fotografering og jeg har også fått anonym mail fra BC hvor de er helt desperate etter hva jeg driver med og hvem som er mine kontakter. (hvor de utgir seg for å være anonyme) men hvor mange heter Identifisering av andre er ikke ønsket- moderator til etternavn? Og dette er tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 13. oktober 2003 #57 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er ikke aggresiv til deg, men generelt så provoserer ryktespredning meg utrolig mye! - Og så lenge du går under navnet gjest, er alt du sier svada, og ingenting annet. Det at du er fotograf, med så utrolig mange bekjentskaper etc...etc... joda, jeg kan si at jeg sitter i regjeringen her inne for alt du vet; det er selvsagt ikke sant, men hvordan kan du være sikker ?? ......Og navnet Identifisering av andre er ikke ønsket- moderator, er ikke det litt farlig å beskylde folk ved navn her inne?? Med vennlig hilsen Nina Charlotte Hamborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. oktober 2003 #58 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dette var en helt ny Moulin Rouge kjole som jeg da betalte 7.500,- Kan man være noe annet en super fornøyd! Jeg har spart 5.500,- :D Jeg har fått den for 6800 helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 13. oktober 2003 #59 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har fått den for 6800 helt ny Hos BC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #60 Del Skrevet 13. oktober 2003 ARWEN: Jeg har fått den for 6800 helt ny Husker du fortalte at du hadde kjøpt den hos Lisenett, der koster den da 8.800,- det har jeg forhørt meg med henne om. Har du kjøpt den et annet sted. Er veldig fornøyd alikevel jeg, for den servicen fikk jeg ikke noe annet sted! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå