Gå til innhold

BC

Eiline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ibe:jeg er helt enig med deg, alle her burde være velkomne og føle seg velkomne, men noen her inne oppfører seg som noen ordentlige " bitches " ( sitat: Bride ) og er av og til på grensen til mobbing; noe jeg trodde voksne gifteklare damer var ferdige med i barneskolen.

Du får hilse henne da :) og si lykke til med bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden så du raskt, gjest2,  

pussig egentlig tatt i betraktning at det veldig sjelden legges ut innlegg der.....

Herrejemini Tex :roll:

Alle kan da se det om man bruker "Vis nye innlegg"-knappen flittig (slik f.eks jeg gjør her inne)...

Lett litt på mistenksomheten da. Å være uenig i sak er nå en ting, men å slenge ut spydigheter i hytt og dynevær provoserer unødig! :-?

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tex har rett. Det er noe muffens her.

Jeg gir opp... :roll:

Hva så om det faktisk er forfatteren av innlegget som sjøl har lagt inn lenken? Det er da høyst relevant i forhold til diskusjonen... et innspill - uten at jeg har noen sterke meninger på om det er rett, eller galt det hun skriver.

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - Tex er langt frå den einaste som tykkjer det er noko 'muffens' i høve til BC her inne. Kan godt hende det ikkje er BC sjølv som står bak, men det er nokre brukarar her der bortimot 100% av innlegga deira dreier seg om alle BC sine gode tilbod og kor fortreffeleg dette selskapet er. Då er det vel ikkje så rart ein vert mistenksam (i høve til desse brukarane)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tåpelig :o

La BC være BC og driver de på med snik reklame så la de gjøre det da, ser jo ikke akkurat ut som om folk løper skoene av seg for å handle hos de likevel :roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La BC være BC

Heilt i orden for meg- bryr meg fint lite om forretninga deira uansett.

og driver de på med snik reklame så la de gjøre det da

Ikkje samd. Viss nokon driv snikreklame her inne, er ikkje det OK, uansett kor få kundar dei får på det. Det er nemleg ikkje lov å reklamere på forumet, og viss nokon gjer det, er det i mine auge å føre andre her inne bak lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kveruleringen pågår ser jeg...... :murvegg:

:o Agressiv i dag, eller?

Eg tolka ditt innlegg som ein reaksjon på mitt. Ville difor markere/forklare KVIFOR eg engasjerer meg litt i dette. Men for all del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en reaksjon på ditt innlegg, men på hele tråden som har tatt helt av.

Hissig ! jeg, nei det kan da vel ikke være mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...måtte berre seie ein ting til: Sidan denne tråden faktisk heiter 'BC' og er meint å handle om nett det, er det vel berre til å halde seg utanfor då, sidan du ikkje er interessert i dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...måtte berre seie ein ting til: Sidan denne tråden faktisk heiter 'BC' og er meint å handle om nett det' date=' er det vel berre til å halde seg utanfor då, sidan du ikkje er interessert i dei?[/quote']

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o

*sletta, sidan det eg kommenterte òg er fjerna*

(korleis har du forresten klart å endre innlegget ditt utan at det står at det er endra?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...