Gå til innhold

BC

Eiline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tenkte egentlig at jeg ikke skulle engasjere meg mer i denne diskusjonen... men det klarer jeg ikke helt. ang priseksempel;

5000 kr til bc.

dette inkl mye!!! bestille kirke, lokale, mat, servitører, ordne trykking av alle trykksaker, hente polvarer fra sverige,finne musikk (flere slik at vi kunne velge, ordne skyss til og fra kirken, rep. på selve dagen++++++(en haug m småting som jeg ikke trenger utbrodere her på siden) .

jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hente polvarer fra Sverige"..... ?

"Ordne" trykking? Betyr det at de trykker eller skaffer en som gjør det?

Og svenske polvarer....? Skulle gjerne hatt en forklaring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å tipse de fra BC om det som foregår her på forumet og høre om de ønsker å kommentere alle påstandene her inne

*bare en tanke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å tipse de fra BC om det som foregår her på forumet og høre om de ønsker å kommentere alle påstandene her inne

*bare en tanke*

De vet nok hva som skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville vel jeg om jeg hadde vært dem prøvd p gjort noe for å avkrefte alle ryktene her inne.

Rykter er farlige....de sprer seg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo det endel mistenker dem for å gjøre, da, ved at det dukker opp ganske ukjente brukere som skryter uhemmet, men meget uspesifikt av BC, og som bruker nesten alle sine innlegg på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor ble det av Bride? Har hun tatt et nytt navn og finpusset norsken sin? Hmmm.....skal si det skjer rare ting her inne i den virtuelle verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det mitt innlegg du lurte på ibe? Det var bare ment som en liten refleksjon...en vet aldri om folk på nettet er de de utgir seg for å være!

Men det hender de blir gjennomskuet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blaster

Lurer på..når et firma betaler for annonsering her, hvorfor da snikreklamere?

Virker ikke logisk for meg. Hvorfor skulle de gjøre det?

En bruker som er fornøyd med BC blir mistenkt for snikreklame.

Hvorfor skulle et betalende firma gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det mitt innlegg du lurte på ibe? Det var bare ment som en liten refleksjon...en vet aldri om folk på nettet er de de utgir seg for å være!

Men det hender de blir gjennomskuet, da.

Nei, bare lurte på om det var slik? Eller om alle de som snakker godt om noen de har hatt kjøpsforbindelser med blir "uglesett."

Og jeg har ikke før nå skjønt hva kritikken går ut på her. Er litt treig av meg der, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittybride: Jeg fikk faktisk en PM av henne for noen dager siden, hvor hun sa " hade". Hun ville bli aktiv leser og ikke aktiv bruker ("too many over-active bitches "), hun orket ikke få drit om norsken sin og bli beskyldt for ting som var usaklige og meldte seg derfor ut.

Hun skulle holde kontakt med pm til de hun chatter med, for da slapp hun å være en del av " the chickenfarm ".

Kan forstå henne, sånn som en del av dere holder på. - Nesten så en begynner å lure på hvordan i alle dager noen av dere har klart å bli fridd til! :ler:

Enkelte av dere imponerer meg ikke i det hele tatt; heldigvis er mesteparten av jentene her inne normale! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ibe:jeg er helt enig med deg, alle her burde være velkomne og føle seg velkomne, men noen her inne oppfører seg som noen ordentlige " bitches " ( sitat: Bride ) og er av og til på grensen til mobbing; noe jeg trodde voksne gifteklare damer var ferdige med i barneskolen.

Nei.... det er jammen synd at noen få skal ødelegge for andre. De det gjelder vet det best selv, og burde rett og slett være flau.

Og alt dette med BC; jeg synest synd på mange av dere, hvis dere lurer så fælt så ring til dem da, det er vel ikke værre enn det?? Ryktespredning og bullshit og påståelige gjester; gjør meg kvalm at noen kan være slik!

Nei, stå på BC!!!

Hadde dere stått frem med fullt navn og adresse, tror jeg faktisk at det er mange av dere som hadde passet munnen sin kraftig!

Jeg synest synd på Bride som ble skjøvet ut i kulden, men mest av alt synest jeg synd på de som skjøv henne ut og de stakkarane som må gifte seg med de det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Alle innleggene Bride skrev her inne handlet om BC....

Jeg har ikke sett at hun fikk pes for norsken, selv har jeg skrytt av den. Det hun imidlertid har fått høre (fra en som lærer bort norsk til fremmedspråklige) er at hun er unik, i den forstand at hun konsekvent skrev alle ord med dobbelt konsonant feil, mens hun ikke hadde en eneste feil mht setningsoppbygning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro: Nå orker jeg ikke mer om setningsoppbygging og denslags kjedelig pjatt.

Javel så skrev hun mye om Bc, men hadde du blitt kjentmed henne så hadde du forstått hvorfor; det bryllupet de skal ha er det ikke mange her inne som skal ha maken til, det kan jeg love dere!

Hun må i tillegg lage istand et bryllup med både USA og norske skikker, samt ordne til så alt klaffer fra fredag til søndag; for de skulle ha 3-dager til ende bryllup.

Jeg har selv møtt både henne og hennes samboer, og de fleste av oss vet hvem denne karen er fra media, så jeg forstår godt hvorfor det er en stor jobb for henne. Alt dette måtte hun ordne til i et fremdeles fremmed land med ukjente skikker osv. Hun har fått veldig god hjelp fra BC og fortalte meg mange ganger hvor takknemlig hun var for dette for de stilte alltid opp for henne selv når det ikke egentlig var nødvendig. - Og hun sa at dette betød veldig mye for henne, for hun følte seg dum når hun spurte andre. Hun har en travel jobb som megler i et internasjonalt firma i Oslo med engelsk jobbspråk og var derfor bortskjemt språklig sett. Knallgod muntlig med så som så skriftlig - det kalles dysleksi. - Jeg syntes hun var flink jeg.

Alt dette har jeg funnet ut fordi jeg gidder å ta meg tid til å bli kjent med folk som tiltaler meg.

Og da driter jeg i om de skriver for mye om BC, ElKjøp, Donald Duck eller kjipe samfunnshus.

Nå gidder jeg ikke å skrive mer om Bride til dere; vi vil fortsette å treffes på PM'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da driter jeg i om de skriver for mye om BC, ElKjøp, Donald Duck eller kjipe samfunnshus.

...men at jeg skriver om setningsoppbygning henger du deg opp i. :roll:

Til meg sa hun forøvrig at hun ble glad for at hun skrev så bra. Er heller ikke slik at ALLE med dysleksi MÅ skrive alle ord uten dobbelt konsonant...

Samma det. Jeg er ingen brud, og føler heller ikke jeg har mobbet henne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...