Gå til innhold

BC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mye negativt om BC her inne, hva har de gjordt som får dere til å skrive alt dere gjør og beskylde folk for snik reklamering m.m?

Jeg må si at jeg ikke bruker BC til mitt bryllup for jeg liker å gjøre ting selv. Og nei, jeg jobbe rikke der!

Hvorfor kan ikke folk få skryte av ting de er fornøyd med?

Hvis jeg hadde skrytt av Kristins Brudesalong og fortalt hvor god service de har, hadde jeg fått samme bemerkninger da?

Det er mange her inne som skryter av forskjellige firmaer eller personer, og det må være lov.

Like mye som det er lov å kritisere hvis noe ikke er bra. Men hvorfor kritisere personer som er fornøyd med noe?? Det fatter jeg ikke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er det så mye negativt om BC her inne, hva har de gjordt som får dere til å skrive alt dere gjør og beskylde folk for snik reklamering m.m?

Det er mange her inne som skryter av forskjellige firmaer eller personer, og det må være lov.

Like mye som det er lov å kritisere hvis noe ikke er bra. Men hvorfor kritisere personer som er fornøyd med noe?? Det fatter jeg ikke!!

Jeg har ikke kritisert personer, men skrivefeilene på BC sin side. Som du skriver selv, det er jo lov. Synes det virker uprofft.

Gjest Anonymous
Skrevet

BC er et firma og må regne med å tåle mer enn privatpersoner!

Det er ikke bare BC som har fått kritikk her inne.

Og folk som har skrytt masse av akkurat Kristins Brudesalong har fått spørsmål om de jobber for dem.

Synes allikevel at BC skiller seg litt ut ved at det så ofte blir spørsmål om snikreklamering i forbindelse med dem.

Folk reagerer på sånt!

Skrevet

Folk må da gjerne bruke et slik firma om de ønsker det. Jeg reagerer på merkelige svar fra ledelsen deres, samt dårlig rettskrivning.

Hva synes dere hvis Rimi reklamerte slik:

Nå kan Du kjøpe deilige Kylling kotteletter.

Litt uproft? Kanskje ikke alle synes det, men jeg syne sdet. og et har jeg lov til å si, like mye som at andre klager på Braathensreklamer, bindreklamer el.

Skrevet

Hm.. jo - enig i at det er viktig for troverdigheten med rettskrivingen, men jeg henvendte meg til kundeservicen til BC i dag og fikk raskt svar (på korrekt norsk) og veldig god service - og svar på mine spørsmål.

Syns det virket ganske bra jeg... * litt redd jeg banner i kjerka nå* :(

Suz :wink:

Skrevet
Hm.. jo - enig i at det er viktig for troverdigheten med rettskrivingen, men jeg henvendte meg til kundeservicen til BC i dag og fikk raskt svar (på korrekt norsk) og veldig god service - og svar på mine spørsmål.

Syns det virket ganske bra jeg... * litt redd jeg banner i kjerka nå* :(  

Suz  :wink:

Ja, det er jo fint å høre. Alt jeg sier er : Hvorfor går de inn for å ødelegge førsteinntrykket de gir til andre via sine nettsider? Mulig de taper noen kroner på det, og det skjønner jeg ikke at de vil.

Skrevet
Hva svarte de da?

Ganske mye - vi mailet frem og tilbake flere ganger. Orker ikke gjengi hele korrespondansen, så du må nesten bare stole på meg :wink:

Jeg er kjempefornøyd jeg :)

Uansett har Donpedro et veldig godt point - hvorfor ødelegge for seg selv ved å gi et dårlig førsteinntrykk gjennom nettsidene???

Suz

Skrevet

Ganske mye - vi mailet frem og tilbake flere ganger. Orker ikke gjengi hele korrespondansen, så du må nesten bare stole på meg :wink:

Jeg er kjempefornøyd jeg :)

Uansett har Donpedro et veldig godt point - hvorfor ødelegge for seg selv ved å gi et dårlig førsteinntrykk gjennom nettsidene???

Suz

OK, stoler på deg :wink: var bare litt nysgjerrig.

Skrevet

Helt OK Arwen - spurte om størrelser på undertøyet på sidene deres og de var utrolig behjelpelige - kunne skaffe det samme i min størrelse også uten noen ekstra kostnad... Ikke dårlig :D

Suz :wink:

Skrevet

bc er bra, ta det med ro. de har sinnsykt mye å gjøre og kan derfor trenge flere ansatte (nå har de vel lyst ledig stillinger også) så av og til tar de kanskje på seg litt mye.... men de som jobber der er serviceinnstilt og hyggelige. jeg jobber ikke der, men jeg har selv erfart dette.

synd med slike negative omtaler fra folk som ikke vet.

kanskje janteloven er litt for sterk her i landet.... :wink:

Skrevet
synd med slike negative omtaler fra folk som ikke vet.

Jeg VET da at de skriver tekster som er helt på trynet i forhold til norsk rettskrivning! Det ser jeg jo med egne øyne! Er da ikke noe jeg finner på!

Hvis jeg mener at det gir dårlig inntykk, så har jeg full rett til å mene det.

Har forøvrig ikke sagt et ord om hverken service eller hvilket tilbud de har.

(Forøvrig ikke mange dagene siden det ble lagt ut en tråd der en matbutikk hadde skilt hvor det stod "Har pissa i frysern", og alle lo. Hva er forskjellen på det skiltet og nettsidene til BC, ut i fra et prinsippielt synspunkt?)

Skrevet

Ikke noe galt i å være kritisk når det er saklig :-?

Suz

Gjest Anonymous
Skrevet

Ærlig talt, reaksjonene på BC har da vel ikke noe med jantelov å gjøre!

De er sikkert kjempeflinke til jobben sin, for alt jeg vet.

Jeg var på kjolesalget og fikk et godt inntrykk av de som jobbet der, så det er ikke det.

Det jeg har reagert på (jeg kan bare snakke for meg selv), er følelsen av at de driver og snikreklamerer.

Dette har dukket opp både på dette diskusjoneforumet og det til Ditt Bryllup. Begge steder har mange lagt merke til dette.

Det kan godt hende at de er flinke, men det er synd at de ikke skjønner at de ødelegger for seg selv hvis det er snikreklamering de driver med!

Ingen liker følelsen av at noen prøver å lure dem!

Det er grunnen til at jeg har blitt skeptisk til BC, mye mer det enn den dårlige rettskrivningen deres!

Skrevet

Jeg reagerer bare på skrivefeil jeg.

Bortsett fra det, har jeg ikke peiling på priser og varer på bryllupsduppedingser.. ;)

Jeg mener at BC er et greit tilbud, slik jeg har forstått det.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke lagt merke til feilskrivingen deres?

Hva er det som er feil da?

Og hvilken snikreklame mener dere de bedriver?

Skrevet
Jeg har egentlig ikke lagt merke til feilskrivingen deres?

Hva er det som er feil da?

[/]

De skriver Du, Deg, Dere, Din med stor bokstav, det er også en god del slurvefeil på sidene. Står eks burd isteden for brud, de skriver rett og slett dårlig norsk. Eks blander de substantiver i bestemt/ubestemt form.

Skrevet

Jeg har ikke kritisert personer, men skrivefeilene på BC sin side. Som du skriver selv, det er jo lov. Synes det virker uprofft.

:enig_animasjon:

Skrevet

Når ble det feil å skrive Du, Deg, Dere, De og Dem med store bokstaver?

Det er en gammeldags måte å formulere seg på, en mere stiv og høffelig/formell,

men ikke feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...