Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Nå er jeg ganske fersk på dette området, men åssen er det man introduserer en kjæreste for familie? Er det bare å dukke opp med han hjemme og si "her er kjæresten min", eller hvordan kommer man inn på det temaet slik at man kan si "ja,forresten jeg har en kjæreste"? :klø:
Gjest Rabla Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Whichever Kommer vel litt an på forholdet du har til familien din kanskje. Er jo en positiv nyhet å dele, det blir de vel glade for?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg skravler med familie og venner om alt og ingenting. De ville garantert ha hørt om jeg hadde fått meg kjæreste og da er det enkelt når de treffes første gangen.
Gjest Airi Chikako Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Fint å si ifra før han plutselig står der, men ingen tvang Jeg var så forelska at mamma skjønte det var noe, så jeg sa ifra samme uke som vi begynte å ha noe på gang... Jeg har lyst til å snakke om ham hele tiden, så det tok ikke lang tid før det var allemannskunnskap Når jeg møter folk og han er med, sier jeg rett og slett "du må hilse på kjæresten min" Ikke noe stress, det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå