AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 jeg kjente jeg var litt uggen i magen på vei fra jobb til bussen men jeg hadde jo vært på do like før jeg dro fra jobb så tenkte det ville gå over... da jeg kom hjem stod jeg og sorterte reklame fra postkassa mi mens jeg kjente at nei nå MÅ jeg inn. jeg klemte igjen... jeg løp inn døra og prøvde kaste fra meg veske og jakke men det var for sent, jeg kjente det begynte bli varmt bak i buksa jeg løp inn på do og trakk ned buksa, livredd for den nye kåpa mi men rakk ikke sette meg over do, det bare RANT ned på gulvet.... grusomt, jeg, VOKSNE menneske, driter seg ut... jeg bare måtte dele dette med noen men jeg tør ikke fortelle til noen jeg kjenner. huff så flaut! tenk om det hadde skjedd mens jeg var i byen eller på bussen...... huff...
Calypso Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Shit happens. Endret 19. oktober 2010 av Calypso
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Too much information. Hvordan gikk det med kåpa?
Amanlis Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Det var godt det skjedde hjemme og ikke på bussen
fruBeist Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Det er slikt som hender. Trøst deg med at du kom deg hjem. Har vert ganske tett på et par ganger selv, men heldigvis rukket fram i tide.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 berga kåpa heldigvis, men trusa og et par sokker som lå på gulvet måtte jeg kaste. spylte buksa i dusjen før jeg vaska den, men fysj så ekkelt, bæsjebiter i sluket... og så ekkelt å tørke bæsj fra gulvet... skal lære meg å lytte mer når magen sier ifra heretter.... muligens fiseringen min er blitt litt slapp siden den ikke klarte å holde inne sausen til jeg fikk satt meg ned på skåla?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Klarte den der i et parkeringshus. Skulle hente bilen. Luft i magen. Ingen folk og det er jo ikke hele vegger i parkeringshuset. Slipper en. Ble litt mer en luft. La en pose i setet i bilen og kjørte hjem. Sånn i ettertid så bare flirer jeg. Kjæresten synes det er helt forkastelig og ble nesten sur når jeg sa noe. for meg ble det en god historie.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Aoaoao.. Mitt største mareritt som eier av en ustabil mage selv. Har vært nære på hos meg også et par ganger, men det har heldigvis gått bra. Har dog tissa på meg en gang under seriøs urinveisinfeksjon. Utendørs.. Må være noe av det verste å miste kontrollen på den måten. Føler med deg.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Huffda Jaja. Vi er bare mennesker, eller hva? Trøst deg med at du ikke har permanent løs mage da Hadde du spist noe for å bli dårlig i magen?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 ja hadde drukket slanke-te på morningen....
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Huff hadde noe sånt skjedd med meg mens jeg var på jobb eller på bussen eller en annen plass utendørs hadde jeg dødd!!! Kan ikke tenke meg noe verre. Men vær glad for at det skjedde hjemme og ikke på bussen. Det hadde vært ille.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Du får trøste deg med at du er ikke alene, det er bare ingen som snakker om det... :gjeiper: Jeg besvimte i gangen på tur på do en gang. Våkna liggende på ryggen på gulvet, det susa i ørene, rommet snurret og jeg var ikke i stand til å røre meg. Plutselig kjente jeg at alt bare rant ut og jeg lå der i en dam av flytende bæsj, og der ble jeg liggend i sikkert 5-10 minutter før rommet hadde slakket farten såpass at jeg kunne gjøre noe med situasjonen... De påfølgende par dagene satt jeg på do med spybøtta i fanget. Det var den verste omgangssyken jeg har vært borti. Ei venninne av meg hadde vært på besøk like før jeg ble syk og fikk selvfølgelig samme dritten. Hun sto på kne på badet og kasta opp i do samtidig som hun bæsja utover hele gulvet. Shit happens!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #13 Skrevet 20. oktober 2010 Vær glad du ikke var i samme situasjon som en kompis av meg. Han er tømrer, og sto i en stige med en kollega under seg. Han hadde en vid shorts på og dreit rett ned på kollegaen! Han har fått høre det i snart 20 år...
Gjest Dhanu Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 Så lenge man er hjemme, spiller det vel ingen rolle? Opplevde det samme under en alvorlig bakterieinfeksjonen, mistet fullstendig kontrollen over alt. Neste gang: Du behøver ikke kaste klærne. Vaskemaskina gjør undre, i alle fall hvis man vasker klærne ganske fort etter uhellet. Bra du berget kåpa!
Gjest Violently Happy Skrevet 20. oktober 2010 #16 Skrevet 20. oktober 2010 Vær glad du ikke var i samme situasjon som en kompis av meg. Han er tømrer, og sto i en stige med en kollega under seg. Han hadde en vid shorts på og dreit rett ned på kollegaen! Han har fått høre det i snart 20 år... OMG!
smalls Skrevet 20. oktober 2010 #17 Skrevet 20. oktober 2010 Som andre sier her så vært glad for det skjedde hjemme hos deg. Du var jo alene så det var vel ikke så ille? Tenk hvis det skjedde da du satt på bussen? Huff det hadde vært forferdelig. Tror ikke jeg hadde turt å gått ut av bussen en gang. Hadde vel bare ventet til alle hadde gått ut før meg. Flaut.
Miss Puddel Skrevet 21. oktober 2010 #18 Skrevet 21. oktober 2010 fy fillern, glemmer ikke den gangen jeg le dårlig på vei hjem fra jobb, jeg MÅTTE bare, og dt var langt til noe sted å stoppe med do i allefall. Så jeg bare vrengte bilden til side, nappet med meg treningsbagen som lå i forsetet og løp rett inn i skogen, huket meg ned og gjorde det jeg måtte, før jeg tørket meg med treningst-skjorten, som jeg lot ligge igjen... Akkurat det var jo mest ekkelt, men ikke så flaut, for det var jo ingen som så det. Men jeg glemmer i allefall ikke da jeg var fryktelig svangerskapskvalm, og ble bilsyk av å kjøre hjem fra jobb. Satt der og kjente at nå, nå må jeg snart kaste opp. Jeg visste at jeg nærmet meg en veikro, og bestemte meg for å kjøre dit for å gå på do, og visste at jeg hadde dårlig tid, derfor svingte jeg opp rett foran ingangsdøren for å kunne løpe rett inn. det var bare det at da var det slutt på ekstratiden, jeg rakk bare å vrenge opp døra på bilen, vri meg i førersetet og spøy rett ut av bilen! I det jeg tittet opp så jeg sjokkerte lunsjgjester som satt midt i måltidet og hadde tittet ut av vinduet og fått den noe tvilsomme "gleden" å se meg kaste opp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå