Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig forelka i en type som jobber på skolen min, teknisk utstyr osv. Vi har ikke snakke mye, men jeg føler en veldig gnist og kjemi. Jeg synes han er kjempesøt og morsom og rar. Jeg føler på meg at han liker meg osgå. Det var egentlig slik jeg forelsket meg, jeg følte at han virkelig likte meg og det smitter jo ofte. Han er ganske stille og mutt og nesten litt sur ovenfor alle andre. Men med meg tar han kontakt, snakker og ler. Jeg liker å se den forskjellen :)

Uansett, problemet er at han er mye eldre enn meg. Jeg er 20 år, svært snart 21. Jeg gjetter på at han er mellom 32 og 34. Jeg veit ikke hvelt om dette er noe som kan fungere, eller om jeg først som sist må innse at det ikke blir noe der. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det kan gå det :) bare sørg for å finne ut om han er en ordentlig fyr før det blir noe ordnings. Mye mannfolk som bare er ute etter et ligg om dagen!

Skrevet

Jo det kan gå det :) bare sørg for å finne ut om han er en ordentlig fyr før det blir noe ordnings. Mye mannfolk som bare er ute etter et ligg om dagen!

Han er absolutt ikke en ladysman, og om han bare vil ha fysisk nærhet så veit jeg egentlig ikke om det er det værste. Jeg er usikker på hvor jeg vil med dette uansett.

Men hva vil for eksempel vennene mine eller foreldrene mine si hvis det blir noe mer?

Gjest tronder
Skrevet

Vil tippe noe i denne gaten:" Ojj, såppass? Du får be han over hit så får vi møtt han da. Koselig å høre at du har funnet deg noen."

Skrevet

Vil tippe noe i denne gaten:" Ojj, såppass? Du får be han over hit så får vi møtt han da. Koselig å høre at du har funnet deg noen."

Haha :fnise:

Men tror dere det er mulg at han er interessert? Jeg pleier ofte å kunne føle det om en gutt/mann er interessert, men kan hende folk på den alderen oppører seg litt andrledes? Hvordan burde jeg i så fall gå fram? Jeg har ingen erfaring med menn som er mer enn et par år eldre enn meg

Skrevet

Han er absolutt ikke en ladysman, og om han bare vil ha fysisk nærhet så veit jeg egentlig ikke om det er det værste. Jeg er usikker på hvor jeg vil med dette uansett.

Men hva vil for eksempel vennene mine eller foreldrene mine si hvis det blir noe mer?

Søstra mi fant seg en på 46 når hun var 26. De er gift nå og har levd lykkelig i 15 år. Ingen kritiserte aldersforskjellen.

Skrevet

Haha :fnise:

Men tror dere det er mulg at han er interessert? Jeg pleier ofte å kunne føle det om en gutt/mann er interessert, men kan hende folk på den alderen oppører seg litt andrledes? Hvordan burde jeg i så fall gå fram? Jeg har ingen erfaring med menn som er mer enn et par år eldre enn meg

Du vet akkurat hvordan du skal gå fram. Slik du snakker med han i disse dager gjør du han glad. Så bare fortsett.

Skrevet

Du vet akkurat hvordan du skal gå fram. Slik du snakker med han i disse dager gjør du han glad. Så bare fortsett.

Så da venter jeg eventuelt til han tar noe mer iniativ da?

Skrevet

Du kan i mellomtiden se etter på kroppsspråket hans om han syns du er en kul venninde eller er intr i mer..

Hold litt øyekontakt, se hvor kroppen hans "peker" når dere snakker, er han mot deg eller ved siden av deg, hendene åpne eller i kryss..

Flørt litt med han og se hvordan han tar det..vær litt forsiktig så kan du finne det ut uten at han forstår helt hva som foregår enten han er intr eller ikke :jepp:

Skrevet

Du kan i mellomtiden se etter på kroppsspråket hans om han syns du er en kul venninde eller er intr i mer..

Hold litt øyekontakt, se hvor kroppen hans "peker" når dere snakker, er han mot deg eller ved siden av deg, hendene åpne eller i kryss..

Flørt litt med han og se hvordan han tar det..vær litt forsiktig så kan du finne det ut uten at han forstår helt hva som foregår enten han er intr eller ikke :jepp:

Lurt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...