Gå til innhold

Hvordan blir jeg kvitt faens Ellos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Håper dere her inne kan hjelpe meg: Ellos fortsetter å bombadere meg med reklame selv om jeg ringte inn enkommelig for å si at jeg IKKE ønska reklame fra Ellos i postkassa. Dette er en god stund siden, og reklamen/PROPAGANDAEN fortsetter utrettelig. Hva skal jeg gjøre ? Det nytter tydeligvis ikke å ringe, og de har SELVFØLGELIG IKKE noen "kontakt oss" e-mail.

Jeg kommer aldri, aldri, ALDRI til å handle på faens Ellos igjen; at de ikke SKJØNNER at å bli neddynga i reklame IKKE er måten å få kunder på!

Reklamen som kommer i posten har forresten både kundenummer og navnet mitt på, så det er ikke reklame som sendes til alle postkasser ( selv om jeg selvfølgelig får den dritten også )

HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke å bry meg om sånt. Passerer papirkontaineren fra postkasse til ytterdøra. Får så mye annen reklame også som går samme veien.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg sendte mail til Ellos, der jeg informerte de om at hvis de ikke sluttet å sende meg reklame, så kom jeg aldri til å kjøpe noe hos dem igjen. Sluttet med en gang, og har aldri fått noe mer siden.

Synes det er rart at du ikke finner en mail adresse. eller en sånn "kontaktboks"!?

Skrevet

Jeg sendte mail til Ellos, der jeg informerte de om at hvis de ikke sluttet å sende meg reklame, så kom jeg aldri til å kjøpe noe hos dem igjen. Sluttet med en gang, og har aldri fått noe mer siden.

Synes det er rart at du ikke finner en mail adresse. eller en sånn "kontaktboks"!?

Hei,

Kanskje de har fjerna muligheten for å skrive ??

Er det lenge siden du sendte mailen ?

Skrevet

http://www.ellos.no/CustomerSupport/Faq.aspx

Bruk kontaktskjemaet under "Still et spørsmål".

De sluttet å sende reklamen i posten da jeg reagerte likedan for noen år siden.

(En helt annen ting er at de bruker opplysningene dine i hele Redcats så du kan risikere å bli oppringt av idiotselgere som skal selge deg økonomisk forsikring for kreft, der idiotselgeren insisterte på å få helseopplysninger om både meg og min familie over telefon selv om jeg hadde sagt nei takk til hele greia tidligere. http://www.ellos.no/CustomerSupport/Smartguide.aspx?Key=RedcatsHerAndHimPlus_text&CategoryId=42382 )

Skrevet

Jeg gidder ikke å bry meg om sånt. Passerer papirkontaineren fra postkasse til ytterdøra. Får så mye annen reklame også som går samme veien.

Så interessant. Takk for at du delte den informasjonen. :rolleyes:

Skrevet

Hehe jeg gjorde akkurat det samme +litt til...var så irritert.

Skrevet

http://www.ellos.no/CustomerSupport/Faq.aspx

Bruk kontaktskjemaet under "Still et spørsmål".

De sluttet å sende reklamen i posten da jeg reagerte likedan for noen år siden.

(En helt annen ting er at de bruker opplysningene dine i hele Redcats så du kan risikere å bli oppringt av idiotselgere som skal selge deg økonomisk forsikring for kreft, der idiotselgeren insisterte på å få helseopplysninger om både meg og min familie over telefon selv om jeg hadde sagt nei takk til hele greia tidligere. http://www.ellos.no/CustomerSupport/Smartguide.aspx?Key=RedcatsHerAndHimPlus_text&CategoryId=42382 )

Tusen takk!!! Jeg sender mail sporenstreks!! :):klemmer:

Skrevet

Jeg har ringt inn og sagt i fra at jeg ikke vil ha reklamen i posten mer og de sa det kom til å ta litt tid før det ble registrert fordi det var endel som allerede var blitt sendt ut. Kan jo hende det er en annen aktør som ordner med det for Ellos og at det da blir litt sånn på etterskudd.

Skrevet

Takk for svar, folkens! :)

Nå er mailen sendt med en god del :kjefte: , så nå får vi håpe det tar en slutt!!

Lurer på om de begynner å bombadere meg igjen hvis jeg skulle bestille noe der ? :klø: Helt sikkert...best å ikke ta sjansen!

Skrevet

Hei,

Håper dere her inne kan hjelpe meg: Ellos fortsetter å bombadere meg med reklame selv om jeg ringte inn enkommelig for å si at jeg IKKE ønska reklame fra Ellos i postkassa. Dette er en god stund siden, og reklamen/PROPAGANDAEN fortsetter utrettelig. Hva skal jeg gjøre ? Det nytter tydeligvis ikke å ringe, og de har SELVFØLGELIG IKKE noen "kontakt oss" e-mail.

Jeg kommer aldri, aldri, ALDRI til å handle på faens Ellos igjen; at de ikke SKJØNNER at å bli neddynga i reklame IKKE er måten å få kunder på!

Reklamen som kommer i posten har forresten både kundenummer og navnet mitt på, så det er ikke reklame som sendes til alle postkasser ( selv om jeg selvfølgelig får den dritten også )

HJELP!!!

Du kan både ringe og sende mail til Ellos, kontaktinfo skal stå på nettsiden deres, så vidt jeg vet :)

Skrevet

Takk for svar, folkens! :)

Nå er mailen sendt med en god del :kjefte: , så nå får vi håpe det tar en slutt!!

Lurer på om de begynner å bombadere meg igjen hvis jeg skulle bestille noe der ? :klø: Helt sikkert...best å ikke ta sjansen!

Det gjorde de i hvert fall med meg... da all reklamen endelig hadde stoppet så bestilte jeg noe igjen, og da måtte jeg reservere meg mot reklamen på nytt :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde også samme problem. Bestilte én ting derfra for lenge siden og fikk deretter nesten ukentlig reklame, kataloger e.l. Ble veldig lei til slutt og sendte dem en mail hvor jeg ba dem enten slutte å sende reklame i posten eller slette meg fullstendig fra registeret. Fikk mail tilbake dagen etter om at jeg ikke lenger kom til å få reklame og har heldigvis ikke sett noe siden. Det hadde vært greit med et par kataloger i året, men de sendte jo så mye og så ofte at det ble bare slitsomt.

Gjest Spinell
Skrevet

Er det noen som har erfaring med å stoppe La Redoute også?

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å stoppe La Redoute også?

Er de like pågående ? :rolleyes: At ikke disse kjedene SKJØNNER at reklamen virker HELT MOT SIN HENSIKT!!

Prøv å finne en mailadresse, Spinell! :)

Skrevet

Sett to streker på tvers over fronten på konvolutten. Mellom dem skriver du RETUR.NEKTES MOTTATT

Så legger du brevet i nærmeste røde postkasse. De må betale returporto.

Du får garantert aldri noe mer adressert reklame fra dem, med mindre du bestiller noe selv.. Det fungerer på all annen reklame også. Koster deg to minutter og du er kvitt irritasjonen for godt.

Skrevet

Så rart at man kan velge å ikke få reklame på email/sms i profilen, men man kan ikke velge å ikke få reklame i posten! Det er samme hos ellos og laredoute, skjønner ikke, hvorfor skal det være sånn?! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...