AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg tenker å starte Frifamilie hos telenor, slik at jeg og min søster kan ringe til hverandre gratis. Vi bor langt fra hverandre. Men det er noe jeg stusser på. På telenor sine sider står det at man får en felles faktura. Er det noen som vet om dette kan endres, slik at ikke min søster får min regning og vice versa?
Henkie Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg tenker å starte Frifamilie hos telenor, slik at jeg og min søster kan ringe til hverandre gratis. Vi bor langt fra hverandre. Men det er noe jeg stusser på. På telenor sine sider står det at man får en felles faktura. Er det noen som vet om dette kan endres, slik at ikke min søster får min regning og vice versa? Alle nr som er inkludert FriFamilie må faktureres til samme sted. (en fakturaadresse) Altså må du og søsteren din velge om du skal få regningen til dere begge - eller om hun skal få den
Anglofil Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 I frifamilie har man én gruppeansvarlig. Denne gruppeansvarlig vil få tilsendt regning seg, dvs at alle abonnement blir samlet på én faktura. Det gjelder derimot ikke hvis den som legges inn i den gruppeansvarliges frifamilie har enten fastnett, kontantkort eller bedriftsnummer. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå