Gjest Lille meg Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg får ikke sove, blir bare liggende i senga og tenke på så mye. Det er umulig å styre tankene sine. Jeg føler meg så tom. Det er lenge siden jeg har følt meg slik og jeg vet ikke hvorfor jeg føler meg slik heller. Jeg har det jo ikke så ille, problemene mine virker så små i forhold til alle andres, men sannheten er at jeg innerst inne ikke har det så bra. Jeg føler meg litt ensom i blant, selvom jeg har venner og folk rundt meg, men alt er så overfladisk på en måte. Jeg føler jeg at det er noe som mangler i livet mitt. Noe som kan få meg til å smile når jeg er alene og som får meg til å stå opp om morraen. Noe som gir meg følelsen av lykke. Noe som gir meg motivasjon til å fortsette. Den gråe skyen over meg vil ikke bort og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få den bort, er det noe jeg kan gjøre i det hele tatt eller må jeg bare være tålmodig og vente på noe godt? Jeg har prøvd å tenke sånn, men så langt har det ikke skjedd noen forandinger. Det er bare det samme gamle hele tiden og jeg vil så gjerne bare pakkene sakene mine og reise til andre siden av jordkloden. Dra på oppdagelsesferd og møte nye utfordringer, og bare finne det som gir meg følelsen av tilfredsstillelse og motivasjon som jeg så sårt trenger. Livet mitt er tørrere enn verdens tørreste ørken og jeg vet ikke hvor jeg kan finne regnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå