AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hvor ville du reagert om kjæresten din hadde tatt på seg bleier?
sauen87 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hadde nok ikke sagt noe på det, men tror ikke jeg hadde klart å inkludere bleier i sex, jeg hadde overhodet ikke tent på det, og hadde nok ikke klart å holde meg alvorlig=) Ellers skal det ganske heftige ting for at jeg skal reagere på andre folks fetisjer sånn sett, folk får like hva de vil for min skyld så lenge det ikke skader noen (mot deres vilje=P)
Gjest Raindrops Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg håper han hadde luftet tanken på det for meg først iallefall, og ikke plutselig troppet opp på soverommet med bleie på. Tror ikke det er en fetisj jeg kunne lært meg å like.
Gjest Xelle Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg ville spurt om han var syk ellernoe siden han trengte bleier.. Hadde han spurt om det var greit aa inkludere isexlivet hadde svaret vaert "Nei...bare...nei"
Stinelin Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg ville spurt om han var syk ellernoe siden han trengte bleier.. Hadde han spurt om det var greit aa inkludere isexlivet hadde svaret vaert "Nei...bare...nei"
Gjest hogwash Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg ville nok blitt litt oppgitt... For det første foretrekker jeg tettsittende ting når det kommer til hva som er sexy, for det andre er bleier noe jeg assosierer med små barn, ikke akkurat en assosiasjon jeg vil skal dukke opp under sex. (Påstår ikke at personer med bleie-fetisj er pedofile, bare prøver å få fram min tankeprosess rundt det)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis han hadde kommet inn på soverommet i bare en bleie, uten å ha nevnt det først, hadde jeg begynt å le høyt og lurt på hva i all verden han holdt på med. Jeg er åpen for veldig mye, men en bleiefetisj tror jeg ikke jeg hadde klart å forholde meg til. Bleier assosierer jeg med små barn, og ikke noe seksuelt. Om det så ikke hadde vært noe seksuelt i bildet, men bare et ønske om omsorg fra en annen person (har sett dette i dokumentarer), så hadde jeg heller ikke klart å spille den omsorgsrollen.
Gjest Baardsen Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis årsaken var en mental greie, en fetish, ville jeg vært uinteressert. Det tenner meg ikke i det hele tatt. Fristende å fordømme det totalt, men alle har ulike lyster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå