Gjest Rart Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Mannen var utro med en kollega tidligere i år, og vi har etter den tid jobbet masse sammen for å komme forbi det som skjedde. Jeg føler vi har kommet veldig langt, og har merket en enorm forandring i hvordan mannen min er mot meg...i positiv forstand. Han har gitt meg alle passord og er åpen om alt...Jeg kan komme på jobben hans når jeg måtte ønske det, og han dropper alt av fester og sosiale tilstelninger med jobben. Nå dukket det opp en tur med jobben som de MÅTTE dra på, hvor noen skulle ta tog og andre bil. Min mann skulle kjøre bil med fire andre deriblandt denne jenta han hadde et forhold til. Rett før helga gir den ene som skal sitte på beskjed om at han må dra inn dit de skal før de andre... Og så dør faren til den andre...dermed er mannen min satt opp til å kjøre alene med....nettopp henne. Mannen min sa seg villig til å ta fly eller tog....men så kjente jeg at : Nei! Dette vil jeg faktisk klare å takle! Så jeg sa at han skulle kjøre avgårde sammen med sin tidligere elskerinne...snakk om fem timer hver vei! Bilen de skulle bruke opprinnelig tilhørte en av de to som ikke kunne reise, og den best egnede bilen til en så lang tur var vår bil.... Og jeg kan ikke sitte uten bil, så jeg og ungene sitter nå her hjemme med HENNES BIL utenfor Det værste av alt er at jeg tror at dette vil bringe oss videre...Kollegaen vil føles mer som bare en av de andre på jobben nå. Mannen min kysset meg adjø foran henne, og har snakket med meg noen ganger på telefon underveis...og han sier han elsker meg selv om hun sitter rett ved siden av :rødme: Naiv? Dumsnill? Hmmmm..... Mulig jeg er det...men dette føles så riktig å prøve likevel. Så nå kjører jeg rundt i bilen jeg trodde var den siste bilen i verden jeg noensinne skulle kjøre rundt i
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jepp. En absurd situasjon. Tilfeldighetenes spill. Virker jo som om du og mannen har tatt et grep og jobber for forholdet sammen. Du er faktisk kommet så langt at du tillot at de skulle tilbringe timer sammen i en bil. Ha en hyggelig helg
Gjest Dhanu Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Oi... Du har et MYE større hjerte enn de fleste (antakelig inkludert meg).
Aelita Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Dette takler du med kaldt hode, må jeg si!
Havbris Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg tar av meg hatten for deg TS - dette er sprekt av deg og jeg skjønner veldig godt at dette er både viktig og riktig for deg og dere. En slags ild-dåp? Har ingen problemer med å skjønne hva du har vært igjennom - har vært der selv. Vi tok også noen alvorlige grep og har klart å gå veien videre sammen. Tøft - men det har også brakt med seg mye som faktisk har tilført forholdet veldig mye. Du har kommet langt i denne prosessen. Ønsker deg alt godt videre.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg håper du ikke lurer deg selv, TS..
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for masse gode svar! Ja det blir vel en slags ilddåp ja... Føler meg merkelig nok hverken redd eller usikker...mer stolt! Tror at jo mer tillit jeg viser han desto mer vil han vise meg at han er verd tilliten min. Han har også angret såpass mye på det som skjedde, og jobbet hardt for å snu situasjonen...hadde aldri kommet så langt uten det.
Havbris Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for masse gode svar! Ja det blir vel en slags ilddåp ja... Føler meg merkelig nok hverken redd eller usikker...mer stolt! Tror at jo mer tillit jeg viser han desto mer vil han vise meg at han er verd tilliten min. Han har også angret såpass mye på det som skjedde, og jobbet hardt for å snu situasjonen...hadde aldri kommet så langt uten det. Jeg hadde nok ikke klart det samme som deg ennå, jeg har for mye sårhet foreløpig - men vi har sikkert to ulike historier bak oss. Men det å bestemme seg for å ville tilgi og gå videre uten at utroskapen blir et tema for evig tid - det innebærer jo nettopp det å tørre å ha tillit. Det tar tid å opparbeide tillit igjen, men uten tillit blir det også umulig å fortsette.
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Du virker som du har kommet en lang vei selv Havbris...man trenger ikke å sette mannen i bilen med elskerinnen i mange timer for å ha kommet langt. Vi ser iallefall begge to ut til å se at det VIRKELIG går an å komme seg videre etter utroskap! Jeg har ikke kommet dit at jeg klarer å la være å nevne det...men håper å komme dit snart. Jobber bare litt med å ufarliggjøre henne først
:-) anna Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Greier du å la være å gjemme noen reker rundt omkring i bilen hennes? For det vet jeg ikke om jeg hadde greid gitt!! Skaldyr i vifteanlegget. Karsefrø på hattehylla. Et eller annet... Neida. Jeg hadde nok ikke gjort det, men tanken hadde definitivt slått meg!! Og jeg bøyer meg veldig i støvet for deg. Jeg tror at du, gjennom å la mannen din og hun reise sammen, viser henne hvor sikker du er på at hun er historie.
Havbris Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Du virker som du har kommet en lang vei selv Havbris...man trenger ikke å sette mannen i bilen med elskerinnen i mange timer for å ha kommet langt. Vi ser iallefall begge to ut til å se at det VIRKELIG går an å komme seg videre etter utroskap! Jeg har ikke kommet dit at jeg klarer å la være å nevne det...men håper å komme dit snart. Jobber bare litt med å ufarliggjøre henne først Det er nok ikke blitt et "ikke-tema" her heller - det var for omfattende og vondt til at det er ute av systemet mitt. Men jeg er innstilt på å fortsette å gjøre "min del av jobben" for å klare dette. Hehe - ja tanken på å lure litt rekeskall eller annet dritt inn i bilen hennes (eller fylle litt diesel på bensintanken osv)er jo morsom. Men sikkert like greit å la være. Ingen vits i å lage mer rot enn det som allerede er stelt i stand!!
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for ideen med rekeskall! Kommer til å kose meg med tanken på all makten jeg har for øyeblikket! Blir nok ikke noen "hevnaksjoner", men bare tanken på det får meg til å le her. Kan jo låne ut bilen til noen av dere damer :gjeiper:
Havbris Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for ideen med rekeskall! Kommer til å kose meg med tanken på all makten jeg har for øyeblikket! Blir nok ikke noen "hevnaksjoner", men bare tanken på det får meg til å le her. Kan jo låne ut bilen til noen av dere damer :gjeiper: Hehe - jeg tror jeg klarer meg godt med de hevnaksjonene jeg leker med i fantasien, og som selvfølgelig kun er fantasi. Men de er derimot ganske artige.
:-) anna Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Hva med å kjøpe en liten kattebjelle. En sånn som ringler ved den minste bevegelse, og så gjemme den et sted der den ikke blir så lett oppdaget. Under setet, eller under en matte eller et eller annet. Så kan du jo si "jeg syntes det var en litt merkelig lyd i bilen, noe "ringling" liksom"
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 Dama må jo være blåst som går med på det. Null selvrespekt. De hadde fint greid å unngå denne situasjonen. Og hadde det vært meg så hadde han bytta jobb samme dag som han ble avslørt. Dette er ikke å ha hjerterom, dette er pinlig og dumt.
Gjest TS Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Liten bjelle hadde ikke vært så dumt nei! Og til deg som synes jeg er helt blåst... Før mannen min var utro sa jeg også ganske bastant at jeg kom til å reagere sånn og sånn...Jeg kom garantert ikke til å godta utroskap. Det er bare det at det er så annerledes når en står midt oppi det. Dette med denne turen kunne selvfølgelig blitt løst på en annen måte, og det var det mannen min nærmest tok som en selvfølge...at de skulle løse det på annet vis. Avgjørelsen var helt og holdent min, og jeg angrer foreløbig ikke i det hele tatt. Å klare å takle at mannen min er rundt henne er noe som jeg føler beviser ovenfor meg selv at jeg er på god vei til å legge det hele bak meg. Hadde mannen min ønsket å ha et forhold til henne hadde hatt masse andre anledninger enn bare denne turen til å gjøre det....men jeg tror faktisk han bare vil ha meg jeg Det at mannen min hadde et forhold sier han selv fikk øynene hans virkelig opp for hva han hadde i meg og familien sin....og blir redd ved tanken på hvor nær han var ved å miste alt. Respekter absolutt at du ser saken på en annen måte enn meg, men ville bare forklare litt mer hvordan jeg ser på det hele.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #17 Skrevet 19. oktober 2010 Hei Jeg syntes du er utrolig tøff, jeg skjønner godt at du tilgir han. Det er mye man tilgir når man elsker noen
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #18 Skrevet 19. oktober 2010 Hei Jeg syntes du er utrolig tøff, jeg skjønner godt at du tilgir han. Det er mye man tilgir når man elsker noen Dessverre, kan man i noen tilfeller si.. Men jeg synes også du er utrolig tøff, jeg hadde nok aldri hatt såpass troen på meg selv og forholdet etter noe sånt at jeg kunne "blitt med" på den løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå