AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hei, Jeg bestilte meg et trekk til Macen min i forrige uke, og lurer litt på hvor Apple Store sender varene sine fra? Hadde det vært i Norge burde jeg vel ha fått det nå etter 6 dager? Siden det jeg kjøpte kostet mindre enn 1250 kr, og veide under 2 kg (eller noe sånt) ble det sendt som "postal" og ikke med bud, og jeg kan derfor ikke spore bestillingen. Noen som vet?
Christiane_W Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Da jeg bestilte MacBook Pro med noen spesialkonfigurasjoner ble den sendt fra Kina (tror det var Shanghai), mens iMac'en min som bare hadde standardkonfigurasjon ble sendt fra Nederland. Jeg kjøpte noe tilbehør til MacBook'en litt senere, blant annet en veske, det ble sendt fra Nederland.
aluminium Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Det meste blir shippet fra Nederland med UPS eller TNT. Noen ganger kan det komme fra Irland.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Takk for svar Vet dere ca hvor lang tid det tar om det shippes fra Nederland/Irland også? Er så utålmodig av meg, og hater å ikke kunne spore bestillinger.... Bestilte 13.10 og synes egentlig pakken burde kommet for et par dager siden... TS
aluminium Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Når du får sporingen fra Nederland tar det som regel bare et par dager. Hva er det du har bestilt? Er det iPhone eller en Mac med spesialkonfig tar det litt tid siden de ofte må bygges spesielt for deg. I de tilfellene får du som regel ikke noe pakkespor før de shippes fra Nederland. Sist jeg bestilte spesialkonfigurert MacBook tok det vel ca en uke fra jeg bestilte til den kom til Nederland, og deretter en to-fire dager. Bor du ikke i storby der UPS eller TNT leverer må de overlevere pakken til Posten som bringer den til deg. Det kan som kjent være en tidkrevende prosess...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Det var ikke noen telefon eller laptop jeg hadde kjøpt, jeg hadde bestilt en sånn fin Paul Smith-veske til Macbooken min, og en sånn usb-ledning til å koble iPhone og iPod til laptopen. Pakken kom i dag, en uke etter at jeg bestilte, så ikke så altfor galt. Den ble sendt fra Malmø i Sverige TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå