AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har plutselig i løpet av to års tid blitt allergisk mot alt av frukt grønnsaker korn nøtter frø osv Det enste jeg kan spise er kjøtt fisk og egg samt kan jeg drikke melk. Før var jeg ikke allergisk mot noe. Jeg ble henvist til haukland for å begynne allergivaksinasjon. Allergi vaksinasjon mot pollen gjør at mine kryssreaksjoner kan bli bedre. På haukeland fikk jeg før sommeren beskjed om at jeg burde bo i Bergen eller i nærheten av sykehuset i Bergen. Jeg spurte om jeg burde flytte alt til høsten. De svarte ja. Jeg spurte om hvorfor de vill at jeg skulle bo i nærheten av haukeland alt til høsten. De svarte at jeg måtte komme en gang i uka i 7 uker for så deretter slik og sånn og at det var flere undersøkelser osv. Jeg svarte ok da forstår jeg hvorfor jeg burde bo i nærheten av Bergen. Jeg snakket med sykehuset en gang etter dette og de var veldig opptatt av hvor jeg bodde at jeg burde bo i nærheten av Bergen osv. Vi ble enige om at jeg skulle gi beskjed når jeg viste at jeg kom til å flytte. Knapt en uke etter ringer jeg og forteller at nå skal jeg bo i nærheten av Bergen. Nå har jeg vært på haukeland en gang før sommerferien og venter enda på ny time hos de behandlingen på Bergen sjukehus vil ikke begynne i år kanskje neste år.. Jeg som har flyttet for å kunne være med på behandlingen og så skal jeg ikke dit en gang i uka. Jeg har så lite og gjøre i Bergen og det er vanskelig med økonomi og flytte tilbake. Har jeg noen rettigheter?? Kan jeg søke om overflyttning til et annet sykehus uten og komme i kø på nytt slik at det blir lengere ventetid?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Dette har jeg skrevet før, men det er altså ingenting som heter Bergen sjukehus. Det heter HAUKELAND SYKEHUS. Og du kan sjekke ut frittsykehusvalg.no
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Dette har jeg skrevet før, men det er altså ingenting som heter Bergen sjukehus. Det heter HAUKELAND SYKEHUS. Og du kan sjekke ut frittsykehusvalg.no Hvorfor ikke Haukeland sjukehus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå