Gå til innhold

Eldre kvinner..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det berre meg eller tenner yngre gutter på eldre kvinner??

Stemmer dette??

Tenner dere eldre kvinner på oss yngre gutter??

Har dere noen opplevelser med yngre gutter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jeg nå er voksen, kan jeg likevel si at jeg har vært kåt på eldre damer hele mitt liv. Jeg husker da jeg var 17 år, og hadde sommerjobb i Bergen, så var det en råvulgær dame på sikkert 45 år ( selv om det ikke var en "eldre dame" ) som tok samme trikken som meg om morgenen. Jeg gledet meg til hver morgen, selv om jeg var dødstrett. Hun var så vanvittig sexy, svartmalt under øynene og herlig. Det var ståpikk hele tiden mens jeg ventet på trikken, og til hun gikk av trikken litt før meg. Det er nok ikke originalt å være opptatt av eldre kvinner. Tenk hva de kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dete er jo veldig individuelt. Jeg er selv 37, men kunne ikke tenke meg en gutt under 25... Men de mellom 25 og 30; mmmmm....

Klem, Lisa-Beth icon_smile.gif

(ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel smak og behag dette også, som alt annet. Jeg tror likevel det er flere gutter/menn som faller for yngre partnere enn eldre. Det har vel med modenhet å gjøre? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde ett seksuelt forhold til en kvinne som var 56 og jeg var 28. Dette varte i ca. ett år inntil jeg traff en jente som jeg ble sammen med.

Vi hadde et godt vennskap sammen og mye å snakke om.

Jeg er usikker på hvorfor hun likte å ha sex meg meg, uansett var det ganske tydelig.

Tror hun bla. ble tent av min ungdommelige kropp.

De tingene som tente meg var at hun var åpen for å eksprimentere. Uten å ha/gi skyldfølese. Det var gøy!

Hun var ikke spesielt ungdommelig i kroppen. For meg var det svært tennende å se oss sammen. Kontrasten mellom kroppene. En ung mann og en eldre kvinne!

Tenker fortsatt på det! Veldig spennede!

Tanken på at hun skulle være en erstatnings mor ville aldri falt meg inn.

Jeg fortrekker å være anonym. Det virker som det er kort vei til krass kritikk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...