Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar lange bad, kan jeg ofte rive av lange strimer med hud fra hælen og tærne, død hud som bare sveller opp og sprekker liksom. Og får jeg ikke av alt, så ser jeg det etterpå at huden er lys og hvit der jeg burde skrubbet den av... Hva skal jeg gjøre, hva skal jeg bruke? Fotbad med noe oppi, eller? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Babyfoot, ett produkt du får på helsekost/Cubus/parfymeri, du vil bli sjokkert over hvor lyserosa og myke ben du får, og hvor mye som detter av føttene dine ;)

Skrevet

Tips mottatt, dette skal søren meg prøves :) :)

Skrevet

koster foresten bare 200 kr, og det er totalt verdt det!

Skrevet

Har du link til noe side jeg kan bestille det fra? Leser at det er en slags sokk en tar på seg med gel?

Skrevet

Jeg plagdes tidligere med tørr og hard hud på bena. Og det var rundene med fotbad og filing, uten at det ble stort bedre.

Nå smører jeg bena med en helt enkel ( og billig) krem, for tiden blå Apobase, hver kveld når jeg legger meg. Ikke masse krem, men en liten klatt på hver fot. Og har ikke brukt fotfil på det jeg kan huske, ganske enkelt fordi det ikke har vært behov. Huden er myk, hel, uten sprekker og uten laget av død hud på toppen.

Har bena fått ekstra "juling" en dag, f.eks joggetur i marka, bløtt og gjørmete, og huden er litt herpa smører jeg godt etter dusjen, og trekker på ett par myke ullsokker utenpå. Før kvelden komemr er bena gulle gode igjen.

Skrevet

Anbefaler å først file av all den harde huden (de har en på HM som er super, ser mer ut som en parmesan-rasp :P ), og så fukt fukt fukt fukt fukt. Jeg smører inn føttene med en fotkrem fra Boots hver kveld når jeg legger meg.

Skrevet

Finn frem rivjernet og rasp av den daue huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...