AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har vært gjennom mye dritt tidligere, men endelig fått en fantastisk kjæreste...alt var supert, begge var kjempeforelsket. så løy han for meg. han har ikke vært utro, ikke gjort noe direkte galt egentlig, bortsett fra å lyve om noen ting som hadde skjedd. Han løy fordi han var usikker på hvordan jeg kom til å reagere...Det som hadde skjedd osv var ikke noe problem... Vi har snakket om det osv. og ting er liksom "bra" igjen. men jeg sliter sånn med å stole på ham. jeg er så mye lei meg pga dette, det sliter så vanvittig på.... jeg vet han ikke kommer til å gjøre noe sånt igjen. og at han er veldig lei seg for det. men det gnager alikevel. hva skal jeg gjøre? hvordan skal jeg lære meg til å stole på ham igjen og ikke la dette ødelegge forholdet?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Men hva var det han løy om, da? Vanskelig å vurdere når man ikke vet hvor "stor" løgnen var.
I Grosny Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Å snakke sant, konsekvent, handler også om å være trygg på hvordan sannheten mottas. Det tar tid å bygge opp slik trygghet. Det tar også tid å avlære seg uvaner. Han har kanskje erfart at løgn ofte er sikrere enn sannhet, og trenger å trene seg opp til ett sannere nivå. Hvis han vil dit, så kan han komme ditt . Med tid og tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Hva han hadde gjort på et tidspkt, med hvem...det han faktisk gjorde er ikke galt eller noe. problemet er bare at han løy om det til meg. jeg mistenker ikke at han er utro eller noe, syns bare det er så vanskelig å alltid kjenne at jeg ikke stoler på ham...har det liksom bra og så dukker det opp. TS
Jade Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Blir du "ubehagelig" eller sint hvis han gjør/forteller noe dumt? Kan det være at han er redd for å fortelle deg ting, fordi du farer sånn opp? Hvordan reagerte du ovenfor han når du tok han i å lyve? Endret 19. oktober 2010 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå