toyses Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Inspirert av tråden "Dette MÅ du ha i høst", og jeg er enig med det de skriver, og nei, alt det der MÅ jeg ikke ha. Men da lurer jeg på hva er det du bare MÅ ha i høst? Her er min liste: Sorte skinnstøvletterDunjakkeUllkåpeTightsTubeskjerfStrikket lue i ull
Aftensol Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Inspirert av tråden "Dette MÅ du ha i høst", og jeg er enig med det de skriver, og nei, alt det der MÅ jeg ikke ha. Men da lurer jeg på hva er det du bare MÅ ha i høst? Her er min liste: Sorte skinnstøvletterDunjakkeUllkåpeTightsTubeskjerfStrikket lue i ull Jeg må ha tights og sorte støvletter... Men det hadde jeg kjøpt uansett da Har også veldig lyst på et tubeskjerf, men siden jeg har så mange vanlige så er jeg usikker på om jeg skal gidde å bruke penger på det..
cyanid Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Hmmm.. Rare leggvarmere Regnbueskjerf (i år SKAL jeg få strikket meg et) Regnjakke (gjerne lang) som står til resten av stilen, siden jeg mener en trenger ikke se kjedelig ut selv om en jobber i barnehage i regnet Skulle gjerne hatt en med lang alvehette, skulle jeg! Gøye luer og skjerf Egentlig alt som har sterke farger
Karmosin Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Knekorte skjørt. Det er visst ikke hipt i høst.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Tja, det moteplagget jeg har kjøpt meg i høst er en rød anorakkliknende parkas. (dunjakke har jeg fra i fjor) Tubeskjerf er fint, men har så mange andre skjerf at ejg tror jeg dropper det. Ellers vet jeg ikke helt hva som er mote, innser jeg, men jeg trenger/vil ha: Tynne, langermede ullgensere (ikke akryldrit og ikke 3/4-ermer) Noen nye skjørt (knelange jeg også), gjerne i ullblanding Vanlige gensere/topper - greier ikke å spesifisere da jeg ikke har sett dem ennå.
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Må ikke ha noen ting jeg. Har alt jeg trenger fra i fjor...eller var det i forfjor at jeg kjøpte noe sist?
^KinderMaxi^ Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Må ikke ha noen ting jeg. Har alt jeg trenger fra i fjor...eller var det i forfjor at jeg kjøpte noe sist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå