Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "Dette MÅ du ha i høst", og jeg er enig med det de skriver, og nei, alt det der MÅ jeg ikke ha. Men da lurer jeg på hva er det du bare ha i høst?

Her er min liste:

1. Sorte skinnstøvletter
  2. Dunjakke
  3. Ullkåpe
  4. Tights
  5. Tubeskjerf
  6. Strikket lue i ull

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inspirert av tråden "Dette MÅ du ha i høst", og jeg er enig med det de skriver, og nei, alt det der MÅ jeg ikke ha. Men da lurer jeg på hva er det du bare ha i høst?

Her er min liste:

1. Sorte skinnstøvletter
  2. Dunjakke
  3. Ullkåpe
  4. Tights
  5. Tubeskjerf
  6. Strikket lue i ull

Jeg må ha tights og sorte støvletter... Men det hadde jeg kjøpt uansett da :jepp:

Har også veldig lyst på et tubeskjerf, men siden jeg har så mange vanlige så er jeg usikker på om jeg skal gidde å bruke penger på det..

Skrevet

Hmmm..

Rare leggvarmere

Regnbueskjerf (i år SKAL jeg få strikket meg et)

Regnjakke (gjerne lang) som står til resten av stilen, siden jeg mener en trenger ikke se kjedelig ut selv om en jobber i barnehage i regnet :) Skulle gjerne hatt en med lang alvehette, skulle jeg!

Gøye luer og skjerf

Egentlig alt som har sterke farger :)

Skrevet

Knekorte skjørt. Det er visst ikke hipt i høst. :glare:

Skrevet

Tja, det moteplagget jeg har kjøpt meg i høst er en rød anorakkliknende parkas. (dunjakke har jeg fra i fjor)

Tubeskjerf er fint, men har så mange andre skjerf at ejg tror jeg dropper det.

Ellers vet jeg ikke helt hva som er mote, innser jeg, men jeg trenger/vil ha:

Tynne, langermede ullgensere (ikke akryldrit og ikke 3/4-ermer)

Noen nye skjørt (knelange jeg også), gjerne i ullblanding

Vanlige gensere/topper - greier ikke å spesifisere da jeg ikke har sett dem ennå.

Skrevet

Må ikke ha noen ting jeg. Har alt jeg trenger fra i fjor...eller var det i forfjor at jeg kjøpte noe sist? :lete:

Skrevet

Må ikke ha noen ting jeg. Har alt jeg trenger fra i fjor...eller var det i forfjor at jeg kjøpte noe sist? :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...