fjellryp Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Er det mulig å klare å gjøre noe sånt.. Oppfordrer alle som ser at noen gjør lignende til å gjøre noe med det! Enten gi vedkommende et ballespark eller noe annet smart..... http://www.vgtv.no/?id=32995 Får tårer av sånt
SusanneGullet Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Fy så utrolig slem Håper han får fengsel.
*appifany* Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Klarte ikke se videoen, men bildene jeg så på forsiden av vg.no har hjemsøkt meg (ja, faktisk) i hele natt og hittil i dag. Synes så synd på den hunden at jeg har vondt i hele hjertet mitt. Hadde jeg fått tak i han som gjorde det, så skulle jeg faktisk slått han helseløs. Enkelt å greit. Hadde ikke plaget meg en smule om han døde av skadene. Høres sikkert helt grusom ut nå, men akkurat nå bryr jeg meg ikke!
fjellryp Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2010 jeg måtte vente en stund før bildet kom da... Jeg har ikke hatt problemer med å konfrontere personen, stor som liten.. River i hjertet å se den hunden flakse å bli herja med!! grrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå