AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Er det noen som kan anbefale et sted jeg kan få bryllupskake fra? Sånn ca (kongsberg)Drammen (oslo) området?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Anbefaler disse i Drammen http://www.condelica.no/ Er stadig innom for å spise kake
mirrmurr Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Condelica har stengt i uke 27 til uke 32 neste år, Så jeg må finne noen endre ... Var dem jeg egentlig ville ha kake fra....
Frk. Belle Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Vi hadde pasjonsfuktmosskake fra Pascal. Jeg synes den var fantastisk god! De har også mange andre gode kaker man kan få som bryllupskake så der er det bare å gå og smake...
Grace Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Hva med Lampeland Bakeri? Har hørt endel bra om dem
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Sier Pascal jeg også framfor Lampeland. Mulig andre kan tipse om en god konditor i Oslo.
lilleGrethe Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Vi hadde også Pascals pasjonsfruktmousse - veldig god, og deilig syrlig etter en fire retters middag. Vi hadde også en liten sjokolademoussekake fra dem - den forsvant før vi fikk smakt på den! 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Pascal hadde jeg egentlig ikke tenkt å bruke, pga lærlingepraksisen sin, condelica har stengt, og Lampeland får jeg ikke tak i, hverken på telefon eller mail. Kan de ha lagt ned? Er det noen andre som kan anbefales? Det lokale bakereiet her kan levere marsipankake med vagfritt fyll, så lenge jeg velger mellom jordbærsyltetøy eller bringebærsyltetøy.....
Barcelone Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Synd du ikke bor på Sørlandet. Hotell Norge i Kristiansand lager fantastiske kaker ála Pascall!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Villa Sole har kanskje også Pascal's pasjonsfruktmousse? De ligger riktignok i Lillestrøm. Hvis ikke har vi pasjonsfruktmousse i Vestfold, men det er kanskje litt langt å kjøre(?).
CathFoto Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 hva med Chocolat? De har spennende franske kaker, og så slipper du å støtte Pascals lærlingspraksis.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 hva med Chocolat? De har spennende franske kaker, og så slipper du å støtte Pascals lærlingspraksis. Er vel gammel Pascal-gutt dette også eller?
CathFoto Skrevet 10. november 2010 #13 Skrevet 10. november 2010 hahaha. Nei, jeg er fotograf, men det var nevnt over at man ikke ville støtte lærlingspraksisen deres. Så da kom jeg med et alternativ. Selv vet jeg ikke om lærlingspraksisen deres hadde påvirket mitt eget kakekjøp.
CC* Skrevet 11. november 2010 #14 Skrevet 11. november 2010 Hei! Kakeriet på Grefsen i Oslo lager pasjonsfruktmoskake. Den er veldig god! Er et lite bakeri med to eller tre ansatte tror jeg... Best av alt, en bryllupskake er ca halv pris av pascal sin... kakeriet
Nalla Skrevet 12. november 2010 #15 Skrevet 12. november 2010 Mente at han som driver Chocolat er gammel Pascal-gutt Lærlingepraksisen til Pascal er vel litt feil fremstilt i media etter det jeg har fått forklart. Går du i lære hos de beste, så stilles det litt større krav til deg enn om du går i lære på den lokale pizza-sjappa 1
CathFoto Skrevet 16. november 2010 #17 Skrevet 16. november 2010 Mente at han som driver Chocolat er gammel Pascal-gutt Lærlingepraksisen til Pascal er vel litt feil fremstilt i media etter det jeg har fått forklart. Går du i lære hos de beste, så stilles det litt større krav til deg enn om du går i lære på den lokale pizza-sjappa Haha, ok. Jeg er uansett ikke anti-pascal jeg altså :0)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #18 Skrevet 9. mai 2013 Denne tråden er gammel..Men jeg ville bare slenge på en anbefaling av Sverre Sæthre! Vi var på prøvesmaking der og de var så hyggelige og flinke! Der kunne de egentlig lage hva som helst, kombinere sjokoladekake med det meste av fruktmousser osv. Vi endte opp med en frisk ostekake med pasjonsfruktsmak og de skal lage små biter av bringebærgele som legges inne i kaken(smaker som bringebær men flyter ikke ut i fyllet). Pynting kunne man bestemme selv, de kunne spraye kaken hvit og pynte med blomster og bær i de fargene vi ville. Men vi likte kaken som den var! Anonym poster: 5693b15875aabd97ff3a04b32a1708a6
Mariahamm Skrevet 9. mai 2013 #19 Skrevet 9. mai 2013 Vi skal ha kake fra tonerosedesign! Kakene er utrolig utrolig vakre, smaken kan jeg derimot ikke si noe om før etter bryllupet ;-) Veldig hyggelig dame hvertfall, flink til å finne noe som passer hver enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå