Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nettopp møtt en fyr, liker ham veldig veldig godt...

Fant også nettopp ut at eksen hans går i klassen min, og at de slo opp for tre måneder siden, og etter facebooken hans å dømme, så har han hatt en ganske heftig kjærlighetssorg, de var veldig nære.

Problemet nå er at jeg har begynt å tenke veldig mye på det her... klarer ikke helt å slappe av fordi jeg for det første ikke er i nærheten av å være like spennende og vakker som denne eksen, pluss at jeg funderer litt på om jeg kanskje kan være en rebound-girl? Hvordan kan man vite at man er det? Aldri vært i et forhold før, litt redd for at jeg kommer til å forelske meg hodestups og så dette rett på trynet... :-( (vi dater)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om fyren har hatt skikkelig kjærlighetssorg, det er kun 3 mnd siden det ble slutt mellom dem, og eksen i tillegg går i klassen din, så er du nok der for å gjøre henne sjalu eller være en rebound, dessverre.

Det er jo ikke sikkert da men :) Hvorfor mener du at du ikke er like spennende og pen som eksen? Ikke sitt der å sammenlign deg selv med henne, da blir jo gal til slutt. Du kan jo bare spørre fyren om han er ute etter noe mer eller om han bare vil ha noen å kose med :) enkleste måten å finne ut noe på!

Endret av Daniel84
Skrevet

Hei! Nettopp møtt en fyr, liker ham veldig veldig godt...

Fant også nettopp ut at eksen hans går i klassen min, og at de slo opp for tre måneder siden, og etter facebooken hans å dømme, så har han hatt en ganske heftig kjærlighetssorg, de var veldig nære.

Problemet nå er at jeg har begynt å tenke veldig mye på det her... klarer ikke helt å slappe av fordi jeg for det første ikke er i nærheten av å være like spennende og vakker som denne eksen, pluss at jeg funderer litt på om jeg kanskje kan være en rebound-girl? Hvordan kan man vite at man er det? Aldri vært i et forhold før, litt redd for at jeg kommer til å forelske meg hodestups og så dette rett på trynet... :-( (vi dater)

Har du snakket med klassevenninna di om dette? Ønsker hun han tilbake?

Ønsker han seg henne tilbake? Det er de som må spørres for å få svarene.

Du er iallfall så pen, deilig og tiltrekkende at han har lyst til å kose deg. Så den biten er grei. Du er pen nok.

Skrevet

Ikke snakket med klassevenninna, har overhodet ingen kontakt. Iallefall ikke enda, vi har nettopp begynt på skolen. Føles veldig merkelig å se henne, jeg ser liksom hvor like de på en måte er. Det var hun som slo opp. Har ikke snakket med ham om henne heller, føler kanskje at jeg tråkker utpå dypt vann om jeg nevner eksen hans nå... Ifølge vennene hans falt han for meg med en gang han så meg. Og da visste han ikke at jeg skulle gå i samme klasse som henne, selv om han fikk vite det rimelig kjapt etter at vi møttes. Han har egentlig ikke nevnt eksen til meg, men til venninna mi. Foreløpig har han ikke sagt noe som helst, men han regner vel med at jeg kan forstå tegninga via bilder på facebook etc. Jeg har forstått det sånn at ikke alle vet at de rebounder, men er det noen der ute som har erfart at det kan fungere allikevel? Er det mulig å starte et bra forhold så kort tid etter ett fælt brudd? Jeg ble veldig trist på hans vegne da jeg forstod hvor lei seg han hadde vært for at hun dumpet ham, samtidig vil jeg ikke være der som en reserve eller for å gjøre eksen sjalu... Blergh. Har bare hatt sex et par ganger, vi har møttes i tre uker. Vet ikke om det betyr noe egentlig, man kan jo rebounde på så mange måter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...