Gå til innhold

Til "bad boys" og de som forstår seg på dem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det var ment kanskje som en liten refleksjon. Er det mange mannfolk som liker å utgi seg for "bad boy", og hvorfor? Kan det ha med dårlig selvtillit å gjøre? Jeg kjenner en som vil veldig gjerne bli ansett som "player" og "bad boy". Han kan også teknikkene. Jeg tror at en hadde med omvendt psykologi å gjøre. Er det ikke litt artig?- han ser på en jente og sier. "du vet, alle gutter bare er ute etter en ting" eller "kom hit, jeg skal misbruke deg". Og jenta, som ikke traff sånne elementer før, har problemer med å ta det på alvor. Han skaper seg en image som Kasanova, rundbrenner, sjortejeger osv. Men i hans tilfelle tror jeg mye kommer av sårbarheten. Han åpnet seg litt med å fortelle om sin fortid, og jeg skjønte at han reagerte veldig kraftig på svik, f.eks. utroskap, og hadde tendens til å hevne seg etterpå. Jeg mener han reagerte kraftigere enn gjennomsnittet, som kan ha med å beskytte sin selvfølelse å gjøre. Så jeg vet at han er sårbar, men samtidig gjør han ekle ting mot kvinner, som om han ikke forstår at han påfører dem smerte. Hva er det for en type? Han minner meg veldig om min far( det sies at kvinner faller for en som er lik deres far, heldige er de som hadde en god far, uheldig meg). Han (min far) ble en gang kjempesåret av en 4-årig jente, som sa at han var dum. Han viste ellers lite følelser for meg og ekskone(min mor). Men han ble sammen med ei som hele tida ga ham bekreftelser på at det var han som var sjefen.

Så jeg lurte på hva er det for en type mennesker? Blir de noen gang i et stabilt forhold og evt hva slags forhold skal det være? Den tendensen til å trampe kvinnfolk i støv- kommer den av forsømte selvfølelsen eller av fravær av følelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de vil være "bad boys" kommer nok av at de da tror de får damer som de ellers ikke ville fått. Eller flere damer.

Og damene faller for dem, nettopp pga stikkordene du nevner: vi tror de "sårbare", "sviktet", osv. Damene synes så synd på dem, og når de "åpner" seg, så faller damene enda mer. For de tror de er de eneste som får høre om den vonde barndommen, fortiden, sviket fra eksen, alt det vonde noen har gjort mot den stakkars duttebassen. Så damene tror de er spesielle som får "tøffingen" til å bli myk og åpne seg for dem. Omsorgsgenet slår ut i full blomst. De skulle bare visst at han "blir myk" og "åpner seg" for alle han tror han kan ha sjans til å få seg noe med.

Bruk og kast er et mye enklere begrep å bruke om slike duttebasser. Og når de endelig finner en de "vil dele livet med", så varer det bare til de begynner å kjede seg. Eller de trenger litt oppmerksomhet og "attention".

Så er de i gang igjen med neste dumme dame. Og lar kjæresten sitte hjemme med ungene.

Jeg aner ikke om det kommer av manglende selvtillit, fravær av følelser eller hva det nå kan være. Men jeg tror at slike mennesker er over gjennomsnittet egoistiske.

Du sier at din far ble såret av en 4(!!) år gammel jente. Lot han det påvirke forholdet til din mor og deg må han rett og slett ha mangelfullt utviklede sjelsevner, som de så fint kaller det. Eller så er han rett og slett aldri blitt annet enn en liten guttunge. Og hvem vil vel ha en slik "mann"?

Skrevet

Jeg kan nok si at jeg var en player når jeg var yngre, og ja, det hadde nok mye med dårlig selvtillit å gjøre. Jeg hadde aldri hatt følelser for en annen person, klarte ikke intimitet, men hadde ofte sex med mange forskjellige damer. Det var ikke intimitet for meg. Men, jeg sov aldri over, og kysset dem så og si aldri. Jeg vil ikke si at jeg lurte noen, fordi jeg sa aldri at jeg hadde følelser for dem osv for å få dem til sengs. Jeg VILLE aldri være en player, men det var en enkel måte å la vær å tenke på mine egne problemer, og mine egne følelser..

Nå, en del år etterpå, så har jeg forandret meg helt. Jeg fant dama i mitt liv, og holder meg til henne. Kunne aldri livet ha tenkt meg å vært utro selv om jeg hadde "player" stempelet før jeg møtte hu. Så mennesker kan nok forandre seg, og faktisk vokse opp. Syns det er unfair at man skal ha det stempelet hele livet fordi man var sånn i en periode.

Skrevet

En "bad boy" er en som er en smule vill og gal og som ikke prioriterer damer. En som har status på et eller annet vis. Og som damer løper etter. Og som like godt benytter sjansen når han har den.

Det er ikke noe hvilken som helst idiot kan lære seg.

Skrevet

Hva skjer med en "bad boy" når han blir gammel?

Skrevet

Han jeg kjenner ble slått med sitt eget våpen. Dama hans igjennom mange år fant seg en som tilfredstilte henne bedre, og akkurat i det han skulle tilgi henne, fant hun en til en. Snakker "bad boy"er mye om at de er "bad boy"er? Han prøvde å overbevise meg i det, noe jeg synes er rart. Hvorfor bare ikke bruke meg uten ekstra ord? Jeg hadde da vel ikke mye imot uansett. Er ikke det litt rar "bad boy"

Skrevet

Jeg tiltrekekker meg slike menn,og har derfor en del erfaring.

Mange av dem er egentlig sårbare og har ikke kontroll over eget følelsesliv, å slippe noen virkelig inn er rett og slett for vondt for mange av dem. En del av dem sliter med sinne og bruker andre for å opphøye eget selvbilde.

Gjennomskuer dem fort, da starter som regel en makt kamp mellom oss-og som regel blir det en del krangling. Helst liker de damer de kan styre som de vil, har ett stort ego og er opptatt av å være "skikkelig mann".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...