Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Nå er det endel tråder her om albanere, jeg kunne vel spurt i en av de eksisterende, men visste ikke åssen en jeg skulle velge. Så jeg spør her: 1. Har du noen gang møtt en albaner (eller fler)? 2. Hvis ja: I Hellas? 3. Hvordan oppførte han seg? 4. Hadde du sex med han? 5. Hvis ja: Åssen var det? Var han ego eller gjorde han mye for at du skulle ha det godt, evt hva? 6. Hva slags forhold har dere nå? 7. Hvor ofte kontakt (hvis dere har det)? 8. Hva slags inntrykk har du av albanere? Kan svare selv også, ser mange vil at ts selv skal svare først når de spørr andre: 1. Ja, fler. 2. Ja. 3. De fleste var veldig frempå. Men allikavel rolige. Når jeg er i Hellas, så fester jeg og koser meg. Dem festa ikke så mye, så jeg var mest sammen med andre nordmenn. 4. Nei. 5. 6. Jeg holdt kontakt med noen på Facebook og msn. 7. En av dem snakker jeg nesten med hver dag, de andre en gang i uka eller mindre. 8. Veldig frempå, men rolige. Måteholdende med alt. Rar men moro humor. Vanskelig å komme inn på, jeg blir nok aldri god venn med noen av dem fordi dem er faktisk veldig tilbakeholdende på en del ting. Noen av guttene jeg og venninna mi snakka med ble forbanna da noen norske gutter kom og satte seg ned ved borde vårt. Da ble vi forbanna. Jo fler vi er jo morsommere blir det. Vi var deres jenter i dems øyne, og det ble jo heelt feil.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Herregud, nå har du og venninna di laget 4 tråder om disse albanerne deres. Slutt å spam forumet!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Nå er det endel tråder her om albanere, jeg kunne vel spurt i en av de eksisterende, men visste ikke åssen en jeg skulle velge. Så jeg spør her: 1. Har du noen gang møtt en albaner (eller fler)? JA 2. Hvis ja: I Hellas? NEI 3. Hvordan oppførte han seg? HYGGELIG OG OMGJENGELIG, LITT SKRYTETE 4. Hadde du sex med han? NEI, HAHA! 5. Hvis ja: Åssen var det? Var han ego eller gjorde han mye for at du skulle ha det godt, evt hva? 6. Hva slags forhold har dere nå? BEKJENT SOM ALLTID 7. Hvor ofte kontakt (hvis dere har det)? EN GANG I MÅNEDEN CA 8. Hva slags inntrykk har du av albanere? AT DE ER FLINKE TIL Å OVERLEVE/TJENE TIL LIVETS OPPHOLD, LITT FREMPÅ, LITT FREKKE, LITT ANNERLEDES MORAL, KANSKJE JUGER LITT FOR Å FÅ TING TIL SIN FORDEL, MEN VELDIG HYGGELIGE OG KOSLIGE Å PRATE MED.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 1. Har du noen gang møtt en albaner (eller fler)? ¤Flere. 2. Hvis ja: I Hellas? ¤I Hellas og i Norge. 3. Hvordan oppførte han seg? ¤I Norge oppfører de seg akkurat som nordmenn oppfører seg (men noen av de jeg kjenner er mer opptatt av hva folk mener om seg og de er mer kontrollerende). I Hellas drikker de mindre (kanskje fordi de jobber hver dag og må være edru på jobb), de virker også mindre oppriktige og mer opptatt av å bli likt. 4. Hadde du sex med han? ¤En i Hellas. 5. Hvis ja: Åssen var det? Var han ego eller gjorde han mye for at du skulle ha det godt, evt hva? ¤Ingen suksess, han kom fort, sovna og jeg gikk derfra. 6. Hva slags forhold har dere nå? ¤Han snakket jeg ikke mer med. 8. Hva slags inntrykk har du av albanere? ¤De i Hellas står på for å tjene noen usle euro. De i Norge er veldig lik nordmenn, med noen få skilnader. De vil fremstå som problemfrie og lykkelige, selv om virkeligheten er motsatt. Veldig stolte og de i Hellas, ja nasjonalistiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå