Gå til innhold

Klarer ikke slappe av under sex

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en gutt de siste månedene. Han er så fantastisk, og vi fungerer på alle andre områder enn i sengen. Vi har snakket litt om det, og jeg tror ingen av oss er veldig stresset over situasjonen, fordi alt annet fungerer så bra. Regner rett og slett med at det kommer til å gå seg til etter hvert.

Men jeg føler at det er jeg som må ta skylden. Jeg tar aldri initiativ, og jeg synes det er dødsvanskelig å gjøre noe særlig ut av meg når vi ligger sammen. Jeg kjenner ikke igjen meg selv i forhold til hvordan jeg har vært med andre. De andre guttene har vært mer pågående enn min nåværende og kastet meg rundt i sengen osv., men jeg har aldri vært noe redd for å være med på leken med dem. Jeg tror at fordi jeg bryr meg så mye om denne gutten, er det veldig vanskelig for meg å slappe av i sengen. Og så er vi jo kommet inn i et dårlig mønster. Vi har ligget sammen mange ganger, og jeg synes det blir merkelig å plutselig kaste meg over ham med liv og lyst. Jeg har dessuten mistet litt lysten på sex, og vil egentlig helst unngå det. Men dette er bare fordi jeg synes det er blitt så vanskelig. Jeg elsker jo egentlig å ha sex, men sånn som det er nå blir jeg ikke kåt heller, rett og slett.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil hen. Har noen noen innspill? Jeg vil så fryktelig gjerne at vi skal få orden på dette området, før det begynner å tære på forholdet. For det er så bra!

Videoannonse
Annonse
Gjest LineaKristine
Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg fortalt han dette og prøvd å få han til å forstå hva du føler og tenker ang. sex. Hvis du begynner å miste lysten på sex er det antageligvis bare på grunn av tankene du har i hodet ditt, og at du stresser. Glem at du ikke har tatt initiativet før! Begynn å ta på han mer og ta initiativet til å ha sex. Tenk på å ha sex med han hele dagen slik at du begynner å glede deg. Spør han også om han har lyst til å ha et langt forspill hvor du ber han om å gjøre ting du liker. Det ordner seg nok til slutt ;)

Skrevet

Jeg hadde hivd meg over han og prøvd å komme over dette. Ikke hold igjen på ting du har lyst til å gjøre eller med lysten din, da gjør du deg selv en bjørnetjeneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...