Gjest mann32 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 En ting jeg har lurt på i lang tid... ser dere jenter ofte på underlivet og mellom bena på oss gutta? Tenker på hvis man ser noen på gata, i en stol, på treningssenteret osv... Og isåfall, hva ser dere etter? Tenker dere ofte at "han er nok liten" eller "stor"... ser dere feks etter bul i buksa når mannen sitter i feks en sofa? just curious
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 En ting jeg har lurt på i lang tid... ser dere jenter ofte på underlivet og mellom bena på oss gutta? Tenker på hvis man ser noen på gata, i en stol, på treningssenteret osv... Og isåfall, hva ser dere etter? Tenker dere ofte at "han er nok liten" eller "stor"... ser dere feks etter bul i buksa når mannen sitter i feks en sofa? just curious
Meridian Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, jeg kan ta meg selv i å se "der nede" på en mann. Jeg vil ikke se, men blikket kan gli ned dit hvis jeg kjeder meg. Så begynner jeg å fantasere litt, haha ... Dette skjer bare med menn som tiltrekker meg Det som er flaut er hvis han ser det, men jeg pleier å trekke til meg bilkket ganske fort. :rødme: Ser dere gutter på oss jenter, da? Eller går det bare i pupper?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, jeg kan ta meg selv i å se "der nede" på en mann. Jeg vil ikke se, men blikket kan gli ned dit hvis jeg kjeder meg. Så begynner jeg å fantasere litt, haha ... Dette skjer bare med menn som tiltrekker meg Det som er flaut er hvis han ser det, men jeg pleier å trekke til meg bilkket ganske fort. :rødme: Samme her!
Gjest Xelle Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Nei, gir meg ingenting aa se paa en manns underliv. Unntaket er naar kjaeresten er naken..
Meridian Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Men altså, det er sjelden jeg kjeder meg så mye, men det hender innimellom ... :gjeiper:
Gjest Eventyr3 Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Ser dere gutter på oss jenter, da? Eller går det bare i pupper? Ja, det går bare i pupper! *TITS* LIKSOM . Vi menn er så primitive at vi bare kan tenke på pupper! woawuowaouawouawuo http://www.bundyology.com/sfg/306s.jpg Innlegget er endret Bond, mod Endret 19. oktober 2010 av Bond
NovaFlare Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg gjør ofte det på samboeren min, utrolig sexy :rødme: Andre menn interesserer meg ikke.
Fuckman1983 Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Ser dere gutter på oss jenter, da? Eller går det bare i pupper? Jeg ser veldig ofte ned i skrittet på jenter, men passer på å ikke bli oppdaget selvsagt. Så fantaserer jeg om hvordan det ville vært om hun satt på ansiktet mitt, eller hun der borte osv osv :gjeiper: Tror nok de fleste gutter gjør det.
Stefan Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, jeg henger meg ikke opp i kroppsdeler. Jeg kan fantasere om å ha sex med ei jeg ser på trikken f.eks, men jeg stirrer ikke på noen kroppsdel som en annen hulemann. Om øynene møtes derimot... Da blir det jo litt mer spennende med en gang.
FantasDick Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg gjør ofte det på samboeren min, utrolig sexy :rødme: Andre menn interesserer meg ikke. Signerer denne. Ser generelt lite på andre menn, men kunne ikke falle meg inn å kikke i skrittet på dem!
Gjest Helene_Mari Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Pleier aldri å se på bulen til en fremmed mann Hendene og armene hans derimot..
Gjest gutt_21 Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 En jente i klassen tok et rask blikk ned mot utstyret mitt da hun ringte på rommet vårt (klassetur/hotell).. vet ikke om hun gjorde det "bevisst".. det hele var bare rart.. med tanke på at hun var allerede sammen med noen...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, ser aldri mellom bena til menn sånn helt uten videre. Unntatt når det faktisk er action der, såklart.. Ser ikke helt poenget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå