Alvira Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Vi trenger snart ny sofa, og jeg synes denne ser grei ut: http://www.bohus.no/stue/sofaer/sofa/kent-hjoerne-m-divan/ Men er litt skeptisk siden den er billig, samtidig som vi ikke ønsker å bruke så mye penger på sofa akkurat nå, for vi vet ikke hvor lenge vi skal bo der vi skal ha den... Er det noen der ute som har denne og som kan si noe om kvaliteten og gjerne om den er god å sitte i (Bor ikke i nærheten av bohus nå, så vi får ikke prøvd den selv) (Bonusspørsmål: vet noen ca. mellomrom mellom sjeselongene? Lurer på hvor stort bord vi kan få plass til.)
Auri Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Den så jo bare skjønn ut! Snuser også litt etter ny sofa, skulle helst hatt sovesofa, men for å få god sittekvalitet i en sovesofa må man sabla høyt opp i pris om man ikke vil ha Ikea...
Gjest ThatWoodcut Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har den ikke, men var tre dager på Bohus i jobbsammenheng og da satt jeg veldig mye i de forskjellige sofaene Så vidt jeg kan huske var Kent veldig god å sitte i
Alvira Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2010 Tusen takk for svar! Den finnes også som 2+3-seter forresten... Er det flere som har noen erfaringer med kent ?
nouveau Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Venninna mi har hatt denne i noen måneder, de er strålende fornøyde. Veldig god sittekomfort, og kvaliteten på stoffet kan en ikke klage på. Foreløpig. Det eneste minuset der i gården er vel "mellomrommet" mellom endene. Dersom en ikke ønsker et bord som stikker ut foran sofaen, er det ikke plass til et bord som er mye større enn 60x60 cm (cirka, har ikke målt.) Men noe på størrelse med det minste av LACK-bordene fra IKEA...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Vi har hatt den snart et år. Vi har småland bordet fra Ikea og det funker fint. Det er viktig og rotere de løse putene så de ikke blir helt nedsittet også. Utover det er komforten bra, nupper litt enkelte steder men det er ikke lett å se. Vi hadde også en defekt del men det ble raskt byttet ut på bohus regning. Overall en veldig god sofa for prisen. Bare irriterende at man ikke får støvsugeren under den, men til gjengjeld er den så lett at man enkelt kan flytte den.
LilleMink Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg sitter i den sofaen i skrivende stund og er kjempefornøyd:) Har hatt den i 6 mnd. God sittekomfort, virker som om stoffet er i god kvalitet (nupper litt nederst der man har bena, men det synes nesten ikke pga materialet), plass til mange, ikke noen krise hvis man søler, lett å flytte på, billig og greit med to kroker man kan strekke seg ut på så man slipper å krangle om den beste plassen;) Vi har dette bordet fra IKEA: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10135027 Ville ikke hatt noe større. Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå