philippa starck Skrevet 9. oktober 2003 #1 Skrevet 9. oktober 2003 Bor jo i Bergen, og her er det dårlig med motebutikker... Har hørt så mye om Mango - hvor ligger det i Oslo? Var inne på nettsiden deres, og der var jo det masse flott - og billig!! Er det like billig i Norge? Hmmm....kjenner shoppinglysten tar litt overhånd nå....
natasha Skrevet 9. oktober 2003 #2 Skrevet 9. oktober 2003 Det ligger ved siden av Steen & Strøm - i øvre eller nedre slottsgt. (Mellom Steen & Strøm og H&M).
Gjest care Skrevet 9. oktober 2003 #5 Skrevet 9. oktober 2003 Er det ikke en mango også på Majorstua?
Lula Skrevet 9. oktober 2003 #6 Skrevet 9. oktober 2003 Nei, ikke Vikatorget, men på hjørnet mot Drammensveien (om du skjønner hva jeg mener) Et kjapt søk på Gule Sider og du finner begge Mango butikkene i Oslo. Derfra kan du klikke deg inn på "vis i kart", og da skulle det vel være en smal sak å finne butikkene ;-) GuleSider/Mango
philippa starck Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2003 Ja, det sier jo litt om Bergen. Oslo har tre Mangobutikker, bergen har knapt hørt om det...
Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2003 #8 Skrevet 9. oktober 2003 Hvor fant du nettsiden? Jeg søker, men finner bare et firma som selger leiligheter i syden..
Arwen Skrevet 9. oktober 2003 #9 Skrevet 9. oktober 2003 Hvor fant du nettsiden? Jeg søker' date=' men finner bare et firma som selger leiligheter i syden..[/quote'] http://www.mangoshop.com/home.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå