Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er jeg lei av å vente..Har ingen jeg har lyst til å ta dette opp med så jeg får holde meg til dere KG lesere:)

Endelig ble det sommer og vi skulle begynne prøving. Jeg har venta et par år på sambo fordi han ikke har følt seg klar. I fjor på denne tida kom han å sa at "nå er det vår tur" :rødme: jeg ble kjemperørt :yvonne:

Endelig vår tur..:)

men har måttet avsluttet de tre siste forsøkene pga kjæresten begynner å blø masse fra penis. Vi tempa hver pp og gleda oss masse til hver gang men opplevde nedtur på nedtur. Han skal til legen i slutten av denne uka. Tror det har noe med at strengen er for stram ?.

Har blitt mye snørr og tårer fordi vi har vært redde for hva det er og hvordan dette skal ende. Vi er redde for at vi ikke kan få barn osv. Har trøstet sambo masse fordi han har følt at alt er hans feil og at han ødelegger alt. Det gjør han i alle fall ikke. Ikke lett for noen av oss. Han er av den typen som ikke snakker så mye om sinde følelser. Jeg prøver så godt jeg kan å støtte og trøste.

Dette er sikkert ikke så veldig mye å klage over siden vi bare har prøvd siden begynnelsen av Juni men det har vært veldig tøft. Godt å bare få det ut siden jeg ikke har lyst til å dele dette med noen jeg kjenner.

*krysser fingrer og tær for at alt ordner seg for oss*

Endret av -Mina-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en liten :klem:

Skjønner dere ikke har det så lett, men håper dette ordner seg for dere snart og at legen kan komme med noen gode nyheter til fredag og hjelpe dere videre!

Skrevet

Takk,trengte den ;)

:jepp: Håper virkelig det altså!

Har vel egentlig ingenting å klage over da men godt å lufte tanker og følelser.

Lykke til dere også :lur:

Skrevet

dere har vært kjærester lenge, og plutselig , de tre siste gangene har han begynt å blø?.. Og det har han ikke gjort før? merkelige greier:p

Skrevet (endret)

Nei har ikke skjedd før. Vi har forresten vært kjærester i 4 år.

Endret av -Mina-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...