Gå til innhold

Kø på apparatene, hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du når det er kø på apparatene eller vektene og du har et løfteprogram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bytter litt på programmer

Skrevet

tar ett annet ;)

Skrevet

begynner og gråte! HØYT!

Skrevet

Spør om å kjøre mellom eller er kreativ og tar neste øvelse, eller utføre en annen øvelse for samme muskelgruppe.

Skrevet

Begynner å grine og går på jobb for å tjene nok penger til å bygge mitt eget treningsrom.

Skrevet

Spør om å få trene mellom, eller bytter om på programmet.

Skrevet

Spør om å få trene mellom, eller bytter om på programmet.

Fasit.

Dette er dog en rimelig sjelden hendelse siden jeg vanligvis trener på nokså upopulære tidspunkt.

Skrevet

Jeg har aldri hatt dette problemet før, da jeg trene på upopulære tidspunkt, slik som brukeren over meg.

Men jeg lurer på en ting. Dere som spør om å få trene i mellom, pleier de å si ja? Eller synes folk dette blir stress å drive å bytte på?

Skrevet

Det spørs hva som trenes.

Hvis det er snakk om knebøy, markløft, benkpress eller andre øvelser som krever å ta av/på vekter så tenker jeg to ganger før jeg spør.

Er det snakk om pullups, dips, apparater med vektmagasin så har jeg enda til gode å få et nei til svar.

Skrevet

Ja, det kommer an på hvor mye styr det blir å laste om vekter.

Skrevet

Spør hvor lenge det er til de er ferdig og evt spør om å trene i mellom.

Evt venter jeg mens jeg holder meg varm. Jeg begynner alltid med knebøy - uansett. Trener ingenting før det. Etter det kan jeg variere litt dersom det er mye folk.

Det beste er å trene på upopulære tidspunkt som feks kl 9-10-11-12

Skrevet

Det hender heldigvis nokså sjelden at knebøystativet er opptatt av noen som faktisk bruker det til knebøy; skal jeg trene benkpress er det som regel mer enn én benk i lokalet, og hvis det er mark eller militærpress som står på programmet trenger jeg bare ei stang og litt ledig gulvplass (kan alltids ta en styrkevending før hvert sett med militærpress om det ikke er noen ledige stativer som egner seg).

Skrevet

Hos oss er det ofte lange køer på tredemøller - gjerne 4-5 stykker som står og venter. Skjønner virkelig ikke at de gidder! Ta en sykkel da, for guds skyld!

Jeg gjør bare noe annet om det er kø. Tar et annet apparat eller venter til de er ferdige.

Skrevet (endret)

Jeg blir sur og grinete (ja, faktisk) og sverger på å aldri trene på ettermiddagen igjen. Så fortsetter jeg å trene mellom klokka 6 og 9 de neste månedene frem til jeg glemmer køepisoden og drister meg til å prøve å trene en ettermiddag igjen. Samme prosedyre gjentas.

Når jeg først er der når det er kø, sur og gretten, tar jeg gjerne og bytter litt om på programmet, HVIS det er ledig på skråbenkene - noe det gjerne heller ikke er. Så løfter jeg halvengasjert på vektene mens jeg kikker bort på knebøystativet og sprinter bort så snart jeg ser at det blir ledig.

Jeg fatter virkelig ikke at så mange folk gidder å trene etter jobb. Jeg får helt klaus de gangene jeg prøver, i tillegg til at stanken inne på senteret er helt uutholdelig på disse tidspunktene!

Jeg opplever forresten ofte at knebøystativene er opptatt kl 7 på morgenen også, men da vet jeg at det er så få som står i kø at jeg ikke trenger å være redd for å vente en time før det blir min tur. Da blir jeg ikke sur og gretten, og kan fint gjøre andre ting i mellomtiden.

Endret av Coarvi
Skrevet

opplever aldri kø da jeg har eget treningsrom i kjelleren....;-)

Men har da trent på senter i perioder, og opplevde sjelden den helt store pågangen på frivektene.Skjønte heller aldri det der med å stå i kø på tredemøllene. hva med på med jakken og springe rundt kvartalet i stedenfor?

Skrevet

^ Også er de vonde å løpe på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...