Gå til innhold

De ti beste fra 70, 80, 90 og 20 tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fest, og alderen er veldig ulik, så jeg tenkte å lage en spilleliste med de 10 mest populære sangene fra 70, 80, 90 og 20 tallet. Så kan dere være så snill å hjelpe meg??

Tusen takk alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger ut noen tilfeldige forslag..

Sorry hvis jeg har bommet på tiår og slikt, hadde det litt travelt når jeg skrev...

70-tallet: Queen (Killer Queen), Lynyrd Skynyrd (Sweet Home Alabama), Donna Summer (Bad Girls), AC/DC (Highway to Hell), Deep Purple (Smoke on the Water), Pink Floyd (Money), KISS (Rock and Roll All Nite), Aerosmith (Dream On), Don McLean (American Pie), The Eagles (Hotel California)...

80-tallet: Duran Duran (Hungry Like the Wolf), Michael Jackson (Billie Jean), Van Halen (Jump), Toto (Africa), Soft Cell (Tainted Love), A-HA (Take on Me), Men at Work (Down Under), Guns N' Roses (Welcome to the Jungle), Madonna (Like a Virgin), The Bangles (Walk Like an Egyptian)...

90-tallet: R.E.M (Losing My Religion), Nirvana (Smells Like Teen Spirit), Oasis (Wonderwall), No Doubt (Don't Speak), Britney Spears (...Baby One More Time), TLC (Waterfalls), Eminem (My Name Is), Ricky Martin (Livin' La Vida Loca), Spice Girls (Wannabe), Goo Goo Dolls (Iris)...

2000-tallet: Santana (Maria Maria), Blink 182 (All the Small Things), Eiffel 65 (Blue), Lou Bega (Mambo No. 5), Enrique Iglesias (Be With You), Creed (With Arms Wide Open), Janet Jackson (Doesn't Really Matter), 3 Doors Down (Kryptonite), Savage Garden (I Knew I Loved You), Marc Anthony (I Need to Know)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...