MarianneE Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kattungen vår, Smulan, kan ikke være helt ved sine fulle fem. Hvem andre katter gjør følgende: *Ligger i blomsterkassa på utsida av vinduet? (dro henne inn med en gang) *Bruker plastposer til og ligge og sove i? *Drikker vann ved og dyppe potene nedi og slikke på dem? *Sitte i tørrfor skåla? *Vil ligge i matmor og matfar sin seng hvis hun kan ligge oppå et blad/bok e.l. *Bruker kattedoen kun når hun sitter på kanten av kassa. *Spiser sytråder og støv...... Jeg kunne forsatt lenge, men sukk.... jeg gir meg over av Smulan! Hun er ei urokråke av dimensjoner, men akk så søt! Seriøst: Skal kattunger gjøre slikt? Er hun egentlig normal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ta det med ro, min venn... Dette er slike ting som kattunger gjør. De er som andre "barn" og skal smake på alt som ligger på gulvet. En kattunge jeg hadde i pleie holdt på på akkurat samme måte. Absolutt alt er en lek. Den og hadde det ufattelig gøy med vannskål og matskål. Og det med å ligge i sengen, helst oppå en bok eller et blad, det gjør de i godt voksen alder og Katter er morsomme dyr, og din er helt normal. I hvert fall så normal som kattunger blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Dønn normal og utrolig sjarmerende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Regna jo med at hun er normal, men man kan jo begynne og lure når hun sitter og dytter maten ut av skåla og vil heller spise den på gulvet!! Eller når hun står oppi vannskåla og ikke skjønner at det er derfor hun blir så ubehagelig våt!! Bare glad hun ikke svømmer i vannet slik katta til tante gjør i badekaret! Forøvrig ligger matmors lille Smule på senga og sover Uten og ligge på en bok/blad o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Synes det er sånne ting som gjør dyr (og kanskje spesielt katter) så utrolig fascinerende og herlige. Dette er jo ikke bare kattungefakter, men noe de tar med seg hele livet. Former personligheten til pus. Heldige deg som har kattebarn i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ehm, husker du ikke alt jeg har fortalt deg om pusen min da ? Oppsummer der litt, så kan du tenke deg at Smulan er ganske så normal :D Hun er også veldig ung ennå og det tar gjerne litt tid før hun blir litt mindre ramp hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hihi... Helt normalt!! Jentepusen min legger seg oppå alle plastposer, aviser, bøker osv. Hvis det ligger et ark på gulvet, legger hun seg der. Kan ikke skjønne hva det er godt for... Og så pleier hun å gå i sandkassa ute, rulle seg rundt og gni ryggen nedi, løpe inn og å riste av seg! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2003 #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du har nok en sørgelig normal katt. Min pus gjør omtrent de samme tingene. Det er i katters natur å være mest mulig i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2003 #9 Del Skrevet 9. oktober 2003 Se husregler for katter lenger ned på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 9. oktober 2003 #10 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kattungen vår, Smulan, kan ikke være helt ved sine fulle fem. Hvem andre katter gjør følgende: *Ligger i blomsterkassa på utsida av vinduet? (dro henne inn med en gang) *Bruker plastposer til og ligge og sove i? Og esker, bager og kofferter. *Drikker vann ved og dyppe potene nedi og slikke på dem? Jepp, mine katter... *Sitte i tørrfor skåla? Ja, da kattene mine var små nok til å passe i den skåla gjorde de det... *Vil ligge i matmor og matfar sin seng hvis hun kan ligge oppå et blad/bok e.l. Åh ja! Spesielt hvis matmor har lekser eller enda bedre eksamensoppgave å skrive! :-) *Bruker kattedoen kun når hun sitter på kanten av kassa. Puh! Heldigvis har min eldste katt skjønt at det tross alt er mer hygenisk å sitte rett vei på kanten mens hun gjør sitt fornødne... *Spiser sytråder og støv...... Og blomster og gavebånd! Katter er med andre ord rare dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 10. oktober 2003 #11 Del Skrevet 10. oktober 2003 Spesielt det her med gavebånd!! Alle julegavene som lå under treet i fjor manglet helt eller delvis bånd. En liten pusefrøken som hadde vondt i magen etterpå.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå