Gjest Sukkerert Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har dere vært på noen av de offentlige doene med sykt blå belysning? Noen som vet vitsen med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kan hende jeg er helt på jordet nå, men er ikke det for at sprøytenarkomane ikke skal se blodårene sine eller noe? Jeg ble ihvertfall fortalt dette for mange år siden, men om det er sant vet jeg ikke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har du lagt merke til at du i det lyset ikke kan se blodårene dine så godt? Nettopp. Ikke sprøytenarkomane heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kan hende jeg er helt på jordet nå, men er ikke det for at sprøytenarkomane ikke skal se blodårene sine eller noe? : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det stemmer det, det er derfor. Men noen ser faktisk blodårene sine likevel, men kanskje ikke på riktig sprøytested? For jeg har nemlig sett litt av mine egne noen ganger Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ekkelt lys, men betryggende allikevel. Jeg har prøvd å se årene mine under et slikt lys, men har ikke sjangs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Men heeeelt bortkastet. Jeg har en venninne som jobber på en kafe i byen med slike blå lys. Hun sier at det har vært plaget endel med narkomane uansett. De tegner nemlig med tusj på blodårene sine før de går på toalettet. Nå er toalettene flyttet og de er ikke lenger så plaget med slike ubudne gjester. Hun føler seg tryggere på jobb, som hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 9. oktober 2003 #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg får rosa hår på slike toaletter :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #9 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er vil i hovedsak på sykehus og offentilge toaletter det er slik. Men de som kan det, kjenner blodårene sine med fingertuppen og klarer å sette sprøyte likevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 9. oktober 2003 #10 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja det blå lyset er fullstendig meningsløst. En narkoman vet, og kjenner hvor blodårene er. Man trenger slettes ikke å se dem. (De største årene, som er best å stikke i, ser man ikke uanset...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #11 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det lyset er helt jævlig! Jeg blir så satt ut av det - utrolig ubehagelig!! Suz :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #12 Del Skrevet 9. oktober 2003 Og når man bruker stase (stramt belte rundt armen) så blir årene presset slik at de strammer seg. Og som Kvinnen i hans liv sier så ligger de beste årene litt nede i armen slik at de best kan kjennes og ikke sees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 9. oktober 2003 #13 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er på endel kafeèr og bensinstasjoner også har jeg merka. Ekkelt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. oktober 2003 #14 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har vært på ett sted med slikt lys. Kunne skrinlegge planen om å få det der rusket ut av øyet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 9. oktober 2003 #15 Del Skrevet 9. oktober 2003 Øynene blir jo helt :o av det lyset!! Ekkelt synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2003 #16 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg får rosa hår på slike toaletter :o Og grønne lepper....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #17 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det blå lyset er så ubehagelig at det også har en effekt til, ved siden av at det blir vanskeligere å sette sprøyter: Det er så ubehagelig å være der at "uønskede elementer" ikke bruker toalettet som oppholdssted. Ubehagelig for den som trenger en stille stund på toa, men utvilsomt effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 10. oktober 2003 #18 Del Skrevet 10. oktober 2003 Da jeg gikk på videregående, kom det faktisk blått lys på toalettene på skolen fordi det hadde vært narkomane som kom dit for å sette skudd. De kunne vel holdt seg unna skoler i det minste! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå