linzi Skrevet 9. oktober 2003 #1 Del Skrevet 9. oktober 2003 hei.. hva kan jeg gjøre for å hjelpe typen min. når vi har sex, går det alt for fort for han. etter 4 min har prøvd å ta pauser under veis, men..... :oops: pliiis gi meg ett råd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Dette kan da ikke være noe problem. Du kan vel bare ronke eller suge han til en orgasme først, deretter blir han nok mye mer utholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Prøv penisring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Dette kan da ikke være noe problem. Du kan vel bare ronke eller suge han til en orgasme først, deretter blir han nok mye mer utholdende. Jeg er helt enig med deg har prøvd selv han håller ut mye lenger deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #5 Del Skrevet 9. oktober 2003 Eller flere pauser - pauser betyr ikke å ligge stille i et øyeblikk og deretter gå på igjen - det betyr at dere må ta helt pause et minutt og deretter prøve igjen. Det kan bli litt slitsomt for deg, men han holder helt sikkert ut lenger... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #6 Del Skrevet 9. oktober 2003 hei.. hva kan jeg gjøre for å hjelpe typen min. når vi har sex, går det alt for fort for han. etter 4 min har prøvd å ta pauser under veis, men..... :oops: pliiis gi meg ett råd??? få ham til å tenke på Gro Harlem Brundtland innimellom akten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #7 Del Skrevet 9. oktober 2003 Mannen min hadde samme problem...som sagt går det an å gi ham en orgasme først, men det er ikke alltid like festlig, så hos oss begynte vi å ha sex oftere, samtidig som han fikk i "lekse" å trene litt på egen hånd. Dette hadde positiv effekt for oss begge, vi fikk begge mer ut av samleiet, ettersom han hadde større utholdenhet og kunne bruke mer tid på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 9. oktober 2003 #8 Del Skrevet 9. oktober 2003 få ham til å tenke på Gro Harlem Brundtland innimellom akten Du får håpe at han ikke er en Elling-type, da... Penisring har jeg hørt hjelper bra. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #9 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hadde Elling noen gang sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. oktober 2003 #10 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hadde Elling noen gang sex? Hans form for sex var at han ronket og fantaserte om Gro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #11 Del Skrevet 9. oktober 2003 Å herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 9. oktober 2003 #12 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvor ofte har dere sex? Jeg tror at det beste løsningen på problemet er å ha mere sex. Gjerne en ny runde så snart han får den opp igjen. Penis blir etterhvert "herdet" og tåler mere stimulering. Så bare stå på og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå