AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hva mener du om Uggs? Og hvor gammel er du? Lurer på å kjøpe meg et par for å bruke nå i høst, men vil høre litt hva andre synes og tenker om dem :-) Er de behagelige/varme/vanntette?
Gjest Raindrops Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er 20 og synes de er stygge.
Minttu Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har egentlig aldri likt de noe særlig, sånne typiske litt lange uggs altså. Men vurderer å kjøpe et par nå, for de ser jo så behagelige ut! Er 20 år..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 23 år og styntes de ser ut som barnesko
Gjest Bella_ Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg er 24 og synes de er fæle passer en 14 åring. De er ikke vanntette,varme er dem ja men det finnes fine sko som er varme også.Siden de er så myke vil etterhvert foten din gå utover og det ser helt mongo ut når man går.Så nei uggs er fæle og ser helt rare ut. Da tenker jeg på disse uggseneMin lenkeVet det finnes typer andre uggs også som er vanntette og kanskje finere. Endret 18. oktober 2010 av Bella_
FantasDick Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er 24, synes de ser helt forferdelige ut! Passer ikke på noen, til nød som tøfler på hytta eller noe. Om de er behagelige/varme/vanntette vet jeg ikke, men det betyr ikke noe, når de er så stygge.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Ikke vanntette og alt for dårlig støtte til foten. I tillegg så ser du ut som en tøffel. Finner ingenting fint ved de.
Rotehøna_21 Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er 24 og syns de er stygge, men har et par alikevel... :D hihi. Det er fordi jeg sliter med å finne sko som passer pga store føtter. Syns de er varme og gode, men selvfølgelig ikke noe jeg bruker til pent..!
Compaq Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er 18, og syns de er helt greie. Har et par fake ugg selv og de blir jo brukt sånn til daglig, men jeg føler meg jo ikke flott i dem akkurat.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 UGGly! kle likegodt på deg en onepiece i samme slengen for å se max dust ut. fysjameg.
Meridian Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg kjøpte UGGS første gang da de kom i 2004? Jeg elsket de, og de var gode og varme. Har de fortsatt, men bruker de kun som tøfler Idag er jeg 29, og jeg kjøpte et par nye UGGs ifjor. Da kjøpte jeg de dyreste, de som har skikkelig såle under foten, som gir god støtte. Jeg er kjempefornøyd! De er varme, behagelige og de tåler litt regn (er vel semsket skinn, med saueull inni).
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Kjøpte mine for 4-5 år siden. Brukte de en gang, syns de ble mer å mer stygg å lot de stå i skapet Men i fjor da det var svinkaldt tok jeg de frem igjen, og jeg ble helt forelska Herreguuud så deilig å varm de var.. Så jeg har store planer om å bruke dem til vinteren igjen ja Var en helt ny oppdagelse. Men nå har ikke jeg så stort behov å være så veldig oppjåla når jeg går til å fra skolen, da er jeg mest opptatt av å ikke fryse ihjel Syns fremdeles ikke de er nå pen å se på Jeg er 24
Karmosin Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 De ER tøfler. De er ment som strandtøfler for surfere som trenger noe varmt på beina innimellom turene ut i ofte kaldt vann. Jeg lurer fælt på hvorfor noen har lyst til å se så klunpføtt ut når det finnes varmt fottøy som også er pent, men jeg er 37 og ikke helt i målgruppa, for å si det sånn.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er 16, og synes de originale ser helt jævlige ut. De har designet noen nyere som ser litt mindre tøffelaktige ut, men har ikke noen planer om å kjøpe de med det første... med mindre det blir en bitende kald vinter. De er gode og varme, ja, men fotterapauter o.l forbanner trenden fordi det over tid ødelegger foten. Det gir null støtte til foten, nemlig : p
cyanid Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 jeg er 24 og synes ikke de i linken var noe fine, men mener jeg har sett noen litt mer funky i ugg-stilen? Sånne skulle jeg hatt i blått Også vil jeg ha moonboots i blått, max mekker-bein :D
SusanneGullet Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er 19, synes de er helt ok, også er de utrolig gode og gå i
*Numi* Skrevet 19. oktober 2010 #17 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har et par etterlikninger og de blir brukt som varme gode tøfler i gulvkald leilighet. Fine som tøfler, men ville ikke brukt dem ute.
Gjest Dainty Skrevet 19. oktober 2010 #18 Skrevet 19. oktober 2010 Fine er de jo ikke, men utrolig behagelige og varme. Har ett par i sort, og jeg kan fint bruke dem på de aller kaldeste dagene. Men kun til nøytrale antrekk og dunjakke - trenchcoat og UGGS er no-no. Og selvsagt kun til mer avslappede anledninger.
Wonders Skrevet 19. oktober 2010 #19 Skrevet 19. oktober 2010 30 og synes de er ok. Finnes i så magne utgaver. Bare ta godt vare på de, bruk inpregnering og sko-shampoo. Så bryr jeg meg egentlig ikke... De er hverken nette eller spes godt oppbygget. 1
Karmosin Skrevet 25. oktober 2010 #20 Skrevet 25. oktober 2010 Det var som bare. http://www.zappos.com/ugg-broome-ii-black-suede Jeg så ikke hvilket merke det var før jeg nesten hadde bestemt meg for å kjøpe dem. Jeg ANTE ikke at Ugg lagde sånt, jeg har bare sett surfertøflene før. Det kan visst bli sånn at jeg er sjuogtredve og går med Uggs Tar i meg all generalisering om merket, men jeg synes fortsatt surfertøffelmodellene er grusomme, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå