AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg trenger en ny og varm vinter jakke.Da tenkte jeg denne hadde vært fin?Tenkte på canadien goose,men den er vel ut nå?Hva synest du og er det noen som har en slik en er de varme?Den ser jo samtidig femnin ut. Min lenke
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg trenger en ny og varm vinter jakke.Da tenkte jeg denne hadde vært fin?Tenkte på canadien goose,men den er vel ut nå?Hva synest du og er det noen som har en slik en er de varme?Den ser jo samtidig femnin ut. Min lenke Vet ikke helt.. Hetta skremte meg litt..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Den er jo parkaslignende og derfor in i motebildet. Den ser veldig grei og praktisk ut. Det at den går så langt ned gjør jo at den varmer over rompa og nedover lårene. Hetta vil du få glede av når det er skikkelig ufysent vær ute. Synd de ikke har den i lilla
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Den er jo parkaslignende og derfor in i motebildet. Den ser veldig grei og praktisk ut. Det at den går så langt ned gjør jo at den varmer over rompa og nedover lårene. Hetta vil du få glede av når det er skikkelig ufysent vær ute. Synd de ikke har den i lilla TUSEN TAKK for ett ordentlig svar ja jeg likte den veldig:)Hvertfall i brun.Hetta er søt.TS
Compaq Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Den var fin, det eneste jeg ikke likte var måten den gikk utover på nederst. Tror det fort kan bli ganske uflatterende.
cyanid Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Hadde den vært oransj ville den glidd rett inn i south park Men sikkert god og varm
Tinker8ell Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 synes det var en kul jakke, som så god ut også. parkas <3
Wonders Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 så reklame på disse, og jakken har pen form og går langt nok ned. Men den uekte pelskanten er mopydlig. Den er oxo litt tynn...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 så reklame på disse, og jakken har pen form og går langt nok ned. Men den uekte pelskanten er mopydlig. Den er oxo litt tynn... Bedre uekte enn ekte.Styrer lang unna ekte dyreples stakars dyr.Ts
Anglofil Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg synes ikke den var spesielt fin, men smaken er som baken. Viktigste er jo at man selv liker den. Mvh Yvonne
^KinderMaxi^ Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 Ser varm og god ut. Men den var fæl.
Gjest Tigress Skrevet 20. oktober 2010 #14 Skrevet 20. oktober 2010 Eg likte den, eg. Eg har ikkje sett den der IRL, men eg har ein slik feminin dunkåpe frå TNF, og den er veldig pen og feminin, det at han er utsvingt nede er berre stilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå