Gå til innhold

Kalender med bilder av tulla i julegave?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi lurer på å lage/bestille sånn kalender med bilder av babyen vår for å gi bort i julegave. Vi tenkte å gi den til babyens besteforeldre og oldeforeldre. De vi har sett på koster 200 kr pr stk, så det blir evt ikke så mye ved siden av denne gaven.

Spørsmålet er; er dette en ok gave eller er det rett og slett litt for mye selvdigging fra vår side?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en slik kalender av ene guddattera mi og jeg ble KJEMPEGLAD.

Har den hengende på kjøkkenveggen og bruker den hver eneste dag!

Har faktisk lurt på å få laget en slik en av Lille også, for å gi til besteforeldre og tanter/onkler!

Og disse VET jeg vil sette pris på en slik gave, for de kan rett og slett ikke få nok bilder av henne.. :ler:

Skrevet

Det er en fin gave! Koselig å få for de som står barnet nært!

Moren min laget to (!) slike kaledere til meg som jeg fikk til jul i fjor. De er proppfulle av bilder fra da vi var små, familiebilder og eldre bilder av slekt. Hvorfor ? Fordi den leverandøren hun bruker har så bra kvalitet på bildene i kalenderen at vi kan faktisk ramme inn noen av disse. Eller lime de inn i album. Uansett hva vi velger å gjøre er iallefall bildene bevart for ettertiden. (Hun laget like til mine to søsken også.) Praktisk og billig!! (i forhold til alternativet som er å kopiere og forstørre hos fotograf!)

Skrevet

Neida! D er sånt som venner og bekjente syns er kjempe-harry, men som besteforeldre og oldeforeldre EEEELSKER...... :P

Skrevet

Synes det høres ut som en kjempefin gave til besteforeldre jeg. De får jo sjelden nok bilder av de små håpefulle :D

Gjest Chriselia
Skrevet

Det er en kjempe fin gave :D

Vi fikk en sånn av søskenbarna mine,kjempe koselig :D

Mamma har hengt den opp på kjøkkenveggen,så jeg ser på den flere ganger om dagen :hjerter:

Gjest mattahara
Skrevet

Jeg kjøper kaleder i fotobutikk... ifjor kostet de vel en ca 70 kr stykk

Så limer jeg inn bilder og dill å dall he he... Prøvde å slutte, men fikk da klar beskjed om at dette er tradisjon...

Lager til 2 sett til oldeforelre, 2 sett til besteforeldre, 2 sett til tante og onkler.. :D

Dette er visst blitt julens høyde punkt... noe som jeg er glad for dor jeg legger masse tid til å lage de :D Men er ypperlig nå i høstmørket :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har ei tante som lager slike og gir til sine foreldre (ja, alle barnas besteforelre selvsagt)

Jeg vet i alle fall at mormor samler på dem og tar frem, for å vise hvordan ungene vokser. (Ja, og blir flere, de begynte med ei jente, nå har de tre, den eldste er 9 år, så her er det kaldnre tilbake fra 90-tallet et sted, og besteforeldrene elsker dem!)

Slike gaver er elsket av besteforeldre og oldeforeldre, men venner vil neppe ha bilder av andres unger nei... men eldre slektninger vil. (problemet er jo om de har mange barnebarn, og ender opp med 3-4 kalendre? Da bør kanskje søsken samarbeide?)

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg har sendt inn sånne nå til laging. syntes det er en ypperlig julegave!! jaffal for min familie som bor en del unna og ikke ser littlå så mye. inner-tier!!

Skrevet

Det er du bare nødt og bestille!!

Jeg har en datter på 4 år, og vi har gitt kalendere i 2 år, og det vart kjempbaluba det året vi ikke ga! :ler:

Så nå blir det fast gave til foreldrene våre og oss selv. :D

Skrevet

Det ene året var hun bare 3 mnd, så vi laget ikke kalender hvis dere reagerte på regningen min! :ler:

(4år og de har fått kalendere i 2 år, og ble lei seg da de ikke fikk 1 år)

Capice? :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...